Job expirat
• Contactarea clientilor in vederea stabilirii de intalniri de business
• Organizarea intalnirilor si pregatirea documentele necesare;
• Centralizarea informaţiile din piaţa de referinţa si elaborarea de rapoarte;
• Asigurarea suportului administrativ necesar in cadrul departamentului de recrutare: contactare candidati telefonic/ email, participare la interviuri, realizarea de profile etc
• Utilizarea sistemului informatic pentru introducerea de date.
• Absolvent studii superioare
• Experienta minim 1 an intr-un call center pe proiecte outbound
• Cunoştinţe avansate de limba engleza/franceză
• Abilităţi operare PC (Outlook, Excel, Word)
• Abilităţi bune de comunicare si relaţionare,
• Dinamism , spontaneitate, adaptabilitate,
• Onestitate, confidenţialitate,
• Atenţie la detalii, rezistenţă la stres.
- Mediu de lucru agreabil;
- Posibilitaţi de dezvoltare a carierei in domeniul resurselor umane;
Companie de recrutare