Job expirat
Responsabilitati:
- pregatirea, verificarea si aranjarea documentelor clientilor pentru a fi depuse in banca;
- scanarea documentelor si gestionarea acestora;
- gestionarea rapoartelor despre clienti si status dosare;
- stabilirea programului brokerului; intalniri, interviuri, semnari etc
- efectuarea platilor lunare din cadrul firmei: utilitati, telefonie etc;
- redacatrare anunturi pe diverse siteuri online;
- relationarea cu bancile oe anumitecazuri atribuite de catre broker;
- gestionarea paginii de facebook.
- cunostinte medii de utilizarea a PC ului;
- abilitati de navigare si cautare pe internet, folosirea de aplicatii online de tip OLX, lajumate.ro, facebook.
- exprimare fluenta si corecta atat in scris cat si verbal;
- persoana dinamica, comunicativa si cu initiativa.
Reprezinta avantaj:
- experienta anterioara in urmatoarele domenii: asigurari, banci, imobiliare, vanzari, call center si secretariat.
- facultate in curs sau finalizata cu profil economic / bancar sau juridic.
- cunoasterea buna a limbii engleze.
- sediu central pe Calea Mosilor, la 2 minute de statia de metrou Bucur Obor.
- telefon;
- contract de munca cu salariu fix;
- bonusuri in functie de performanta;
- posibilitate de avansare in domeniul in care activeaza;
Finantare prin credit activeaza pe piata de brokeraj de credite de peste 5 ani, colaborand in mod direct cu institutii bancare si oferind clientilor solutia potrivita de creditare. Serviciile puse la dispozitie ofera clientilor de la bun inceput informatii clare despre produsele bancare solicitate, transparenta si suport pe tot procesul de creditare de la depunerea dosarului la banca si pana la acordarea creditului.