Job expirat
Tine agenda de lucru a Directorului General;
Gestioneaza relatiile de protocol din interiorul firmei;
Gestioneaza corespondenta interna si externa;
Pastreaza, gestioneaza si arhiveaza documentele oficiale ale firmei;
Se ocupa de aprovizionarea cu materiale de birotica si papetarie, produse de igiena si protocol;
Urmareste si tine evidenta cheltuielilor pentru transport colete si prioripost;
Participa la organizarea deplasarilor;
Depune la departamentul de contabilitate deconturile pentru deplasarile colegilor;
Preluarea si redirectionarea apleurile telefonice.
Absolventa studii superioare;
Experienta minima intr-o pozitie similara;
Cunostinte bune de operare PC: MS Office(Excel, Word);
Limba Engleza, Germana sau Franceza la nivel mediu.
Candidata ideala trebuie sa aiba bune abilitati de comunicare si relationare, sa fie ordonata, constiincioasa, punctuala, sa fie dornica sa invete lucruri noi, sa fie interesata de ceea ce face.
Salariul NET lunar este de 1500 RON.
Pentru perioada de proba salariul NET este de 1400 RON.
Program de lucru L-V: 8.00-18.00.
Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca.
MEDIA MARKET - Companie Resurse Umane cu obiect de activitate : Recrutare Selectie personal si Consultanta in Domeniul Managementului Resurselor Umane.
CLIENTUL NOSTRU ESTE O SOCIETATE CE ARE CA OBIECT DE ACTIVITATE CONSTRUCTIILE CIVILE-DEZVOLTATOR DE PROIECTE IMOBILIARE. Locatia companiei este in sector 2, Bucuresti.
Modalitate de inscriere:
VA RUGAM SA CITITI CU ATENTIE CONTINUTUL ANUNTULUI deoarece:
SELECTIA ARE LOC PE BAZA DE INTERVIU DIRECT;
APLICATIILE PE INTERNET SUNT DESEORI INSUFICIENTE pentru a candida la interviul cu firma angajatoare;
PENTRU INSCRIEREA LA INTERVIUL DE SELECTIE se poate suna zilnic intre orele 9-17, la telefon 327.66.55 sau 327.79.79