Job expirat
• asistarea echipei si a Managerului in activitatiile zilnice;
• transmitere adrese, mailuri, faxuri, fotocopiere si scanare documente;
• pregatire documente
• inventariere,indosariere si arhivare documente;
• activitati de protocol;
• alte activitati trasate de managementul societatii;
• asigura depunerea si ridicarea documentelor specifice la sediile diferitelor institutii publice (Trezorerie, Posta Romana, ANAF etc)
• utilizarea platformei SEAP (verificare anunturi, actualizare catalog, monitorizare proceduri de achizitie)
• actualizarea bazei de date a companiei (inclusiv cea a programelor de finantare in curs)
• actualizare site
Candidatul ideal/ Cum ne-ar placea sa fii:
• o persoana sociabila, activa, entuziasta
• sa ai atentie la detalii, capacitate de analiza si inovatie pentru gasirea rapida de solutii
• sa ai capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor si a locului de munca; abilitatea de a te concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
• NU cerem experienta, DAR asteptam constiinciozitate si dorinta de a invata
• studii superioare absolvite (sau in curs de absolvire); studiile economice reprezinta un avantaj
• sa cunosti limba engleza (nivelul trebuie sa asigure capabilitatea de a studia documente in limba engleza, intocmirea si transmiterea corespondentei);
• sa stii sa folosesti calculatorul
Ce iti oferim:
• Salariu motivant
• Program de lucru flexibil, posibilitate de part-time
• Oportunitati de dezvoltare
• O echipa simpatica!
• Vei primi toate informatiile necesare si sprijinul nostru pentru indeplinirea sarcinilor de lucru
Compania 42-Consulting and Solutions SRL activeaza in domeniul consultantei privind accesarea fondurilor europene, avand clienti in toata tara, precum si in tarile limitrofe.