05-04-2015 | EXPIRA LA 05-04-2015
Job expirat
Ref (R50508001150);
- Examinarea obiectiva a activitatii financiare a companiei – client in scopul furnizarii unei evaluari independente a managementului riscului, proceselor de fundamentare a deciziei si totodata, in cel al planificarii, programarii, organizarii, coordonarii urmaririi si controlului indeplinirii deciziilor;
- Verificarea eficacitatii sistemelor contabile, a legalitatii, regularitatii si conformitatii operatiunilor;
- Efectuarea de audituri de control in diferite departamente sau societati ale clientului pentru a se asigura de punerea in aplicare a standardelor contabile, fiscale si juridice;
- Identificarea motivelor diferitelor anomalii din cadrul serviciilor auditate pentru a propune solutii de ameliorare adecvate problemelor identificate;
- Intocmirea dosarului de audit si altor documente de lucru in conformitate cu legislatia si normele de lucru si transmiterea acestora catre client;
- Elaborarea propunerilor si recomandarilor catre Responsabilul de departament sau direct catre client pentru a evita orice risc juridic si fiscal.
Candidatul ideal:
De cine avem nevoie?
Cautam un auditor financiar cu atitudine proactiva, persoana autonoma, pasionata de domeniul financiar - contabil, care isi doreste un loc de munca in care predomina comunicarea si socializarea, in care initiativa si creativitatea sunt recompensate, iar pasiunea pentru cifre si analiza este o prioritate.
Suntem dornici sa te cunoastem daca:
- esti pasionat de ceea ce faci si cauti sa devii tot mai bun;
- ai cunostinte bune de limba franceza ( B1 – B2) si doresti sa le perfectionezi;
- ai experienta de minim 6 luni -1 an in domeniul Audit sau Contabilitate, Reporting, Bugetare,Controlling etc;
- te caracterizeaza spiritul de echipa, te consideri dinamic si bine organizat;
- ai aptitudini de invatare/asimilare peste medie;
- ai cunostinte avansate de operare PC (pachetul Office) si abilitati tehncie de prelucrare informatii ( cunostinte SAP prezinta un real avantaj;
- constituie avantaj cursuri de CAFR, ACCA, CIA;
- esti disponibil(ă), corect(ă), implicat(ă) în munca ta, ai dovedit mereu bune abilități de organizare și o atitudine proactivă.
BENEFICII:
- Formare la nivel international;
- Condiții de lucru într-un ambient foarte plăcut, într-o echipă tânără, ce apreciază provocarile și soluțiile inteligente;
- Sansa de a avea o cariera si nu un job – ai posibilitati de avansare, dezvoltare personala si profesionala continua;
- Pachet salarial motivant, corelat cu performantele si potentialul dovedit.
Veo este o companie care furnizează servicii de top B2B, cu 250 de angajaţi , peste 8 ani de experienta în România si o crestere anuala de 70%. Activitatea noastră acoperă o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: comerţ, IT, finanţe, resurse umane.
Veo este acel mediul multicultural în care orice profesionist îşi doreşte să activeze si sa evolueze. Încurajăm diversitatea, transparenţa şi originalitatea: aici apreciem deopotrivă munca în echipă, dar şi spiritul antreprenorial.
Oferim instruire la nivel internaţional în domenii multidisciplinare, spirijin şi continuitate în carieră. Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung cu un lider al pieţei, care le oferă clienţilor calitate şi profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta !