10-12-2014 | EXPIRA LA 09-01-2015
Job expirat
SCOP: Este responsabil cu mentinerea nivelului de satisfactie si loialitate al clientilor B2B la un nivel ridicat in ceea ce priveste experienta cu Telekom.
Experienta clientului cu Telekom este reprezentata de suma perceptiei clientilor asupra nivelului experientei lor in toate punctele de interactiune cu produsele si serviciile Telekom Romania si Telekom Mobile Romania, dar si cu personalul Telekom (Call Center, cu Agentul de Vanzari Directe, Agent de Vanzari in magazine, solutionare probleme, timp de raspuns, livrare terminale, etc).
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
o Interactioneaza cu departamentele implicate in mod direct cu interactiunea cu clientul (Customer Care, Sales, Delivery) si se asigura ca serviciile oferite sunt la cele mai inalte standarde de calitate;
o Interactioneaza cu Product Managerii din departamentele Product Management si Segment, Pricing si Propositions pentru a se asigura ca orice produs / serviciu nou lansat asigura o experienta cat mai buna clientilor noi si existenti;
o Interactioneaza cu Dept. Network Monetization din divizia B2C si cu dept. Tehnice in vederea asigurarii unei experiente excelente din punct de vedere tehnologic;
o Monitorizeaza miscarile tactice ale competitorilor in ceea ce priveste ofertele/ programele de fidelizare a clientilor si a experientei lor la competitie;
o Realizeaza rapoarte, analize si prezentari pentru a facilita includerea managementului superior in rezultatele obtinute in programul Customer Experience pentru clientii B2B;
o Furnizeaza analize in legatura cu feedback-ul clientilorin ceea ce priveste impactul evenimentelor interne si externe asupra experientei pe care au avut-o cu produsele/ serviciile Telekom;
o Colaboreaza cu departamentele ce interactioneaza direct cu clientii din toate segmentele (Customer Service, Sales) si analizeaza feedback-ul primit de la acestia in ceea ce priveste experienta lor cu produsele si serviciile fixe si mobile ale companiei si, in cazul in care este necesar, propune planul de actiune pentru a imbunatati experienta acestora.
STUDII:
o Studii superioare in marketing / administrarea afacerii/ economie / inginerie;
EXPERIENTA IN MUNCA:
o Minim 3 ani de experienta in dezvoltarea produselor / marketing / customer experience preferabil in telecomunicatii
CUNOSTINTE:
o Cunostinte avansate Excel si / sau Access;
o Cunostinte avansate de project management;
APTITUDINI & ABILITATI:
o Gandire strategica si analitica;
o Orientare catre client;
o Orientare catre rezultate;
o Excelente abilitati de comunicare;
o Excelente abilitati de organizare si planificare;
o Excelente abilitati de prezentare;
o Abilitatea de lucru sub presiune si de a performa intr-un mediu de lucru dinamic;
o Engleza – fluent.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.