Job expirat
• Speaking confidently over the telephone.
• Speaking using English oand Norwegian language.
• Delivering a specific message to customers using a prepared written script.
• Maintaining an outbound call rate of between 15-20 calls per hour.
• Reporting accurately your daily calling activity.
• Giving regular feedback on your calling activity.
• Working between the hours of 10:00-19:00
• A first-rate communicator.
• Able to establish and maintain rapport with potential clients using excellent spoken and written English and Norwegian
• Highly motivated and eager to succeed.
• High level of attention to detail.
• Competitive salary.
• Meal tickets.
• Bonus for referring new colleagues.
• Great team spirit.
• Training and coaching.
• Development and career progression.
UPA Solutions este o companie romaneasca ce oferă o gamă largă de servicii printre care furnizarea de servicii de recrutare, selecție de personal și formare profesională.
Compania aflată în continuă dezvoltare are în prezent un număr de 12 colaboratori în patru centre de contact, Bucureşti, Botoşani, Brăila şi Alba Iulia, urmând să deschidă în perioada următoare, noi puncte de lucru. Expertiza echipei din cadrul UPA Solutions în domeniul serviciilor de resurse umane permite companiei noastre să asigure servicii de calitate alături de garanția identificării candidaților potriviți dinamicii companiilor-client.
Pentru mai multe informatii vizitati site-ul: www.upasolutions.ro