B2B Marketing Specialist

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

10-12-2014 | EXPIRA LA 09-01-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Este responsabil cu asigurarea suportului pentru echipa Segmentare si Pozitionare Servicii, Strategie Preturi si Campanii in definirea de noi portofolii de produse si oferte promotionale dedicate clientilor business.

Portofoliile de produse si oferte promotionale vor induce incantarea si loializarea clientilor business, contribuind substantial in acest fel la cresterea preferintei consumatorului catre serviciile de date mobile Telekom, precum si a cresterii profitabile pe toate segmentele de clienti business.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
o Lucreaza impreuna cu Product Managerii la implementarea portofoliilor/ ofertelor, astfel incat obiectivele de achizitie de clienti noi, produse noi si venituri sa fie atinse:
o Colaborează cu departamentele CRM Analitic, Geo-marketing si Cercetare Piata, precum si cu Departamentele de Vanzari cu scopul de a identifica nevoile clienţilor si tendinţele in tehnologie, obţinând informaţii relevante care sa determine dezvoltarea produselor / ofertelor viitoare;
o Defineşte serviciul, structura de preturi si solicitările promoţiei;
o In faza de implementare se asigura ca toate functiunile interne ale companiei sunt pregatite sa sustina lansarea noilor portofolii de produse/oferte date mobile;
Impreuna cu Product Managerii din echipa lucreaza la pregatirea lansarii portofoliilor / campaniilor de achizitie, pregatind urmatoarele materiale:
o Argumentarul de vanzari al ofertelor pentru fiecare segment adresat;
o Informarea cu descrierea ofertelor ce trebuie trimisa catre canalele de vanzari;
o Se asigura ca toate departamentele implicate sunt pregatite pentru lansare;
o Monitorizeaza experienta clientilor post-lansare si este responsabil de centralizarea tututor posibilelor probleme ce pot apare dupa implementare si transmiterea lor catre Product Manageri;
o Monitorizeaza miscarile tactice ale competitorilor si pregateste periodic un document cu acestea;
o Realizeaza rapoarte cu vanzarile pe fiecare tip de portofoliu/ plan tarifar/ oferta si analizeaza impreuna cu Product Managerii impactul evenimentelor interne si externe asupra evolutiei clientilor din portofoliile de produse existente.


CERINTE

STUDII:
o Studii superioare in marketing / administrarea afacerii/ economie / inginerie;

EXPERIENTA IN MUNCA:
o Minim 2 ani de experienta in dezvoltarea produselor / marketing, preferabil in telecomunicatii;

CUNOSTINTE:
o Cunostinte avansate Excel si / sau Access;
o Cunostinte avansate de project management;

APTITUDINI & ABILITATI:
o Gandire strategica si analitica;
o Creativitate
o Orientare catre client;
o Orientare catre rezultate;
o Excelente abilitati de comunicare;
o Excelente abilitati de organizare si planificare;
o Excelente abilitati de prezentare;
o Abilitatea de lucru sub presiune si de a performa intr-un mediu de lucru dinamic;
o Engleza – fluent.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.