Job expirat
Descriere:
-Identificarea principalelor date ale procedurilor de achizitii publice existente pe plan local si extern;
-Intocmirea formalitatilor necesare si achizitionarea documentatiei privind elaborarea si prezentarea ofertelor in vederea participarii la procedurile de achizitii publice;
-Coordonarea derularii licitatiilor catre clienti, colaborand direct cu Account Manager, Presales Specialist si Project Manager;
-Obtinerea informatiilor solicitate prin caietul de sarcini de la deparatmentele implicate (contabilitate , financiar , marketing);
-Intocmirea dosarului de calificare conform cerintelor din documentatia de atribuire a contractelor de achizitie publica;
-Monitorizarea permanenta a reglementarilor si conditiilor de calificare pentru participarea la procedurile de achizitii publice;
-Mentinerea legaturii cu autoritatile contractante sau cu organizatorii licitatiilor pe parcursul derularii procedurilor aferente;
-Reprezentarea firmei atat in relatiile cu subcontractantii si contractantii principali, cat si pe parcursul procedurilor de achizitii publice;
-Adaptarea in oferte a principalelor documente de prezentare, mentinerea si actualizarea bibliotecii de documente necesare in procesul de ofertare: documente de calificare, CV-uri, documentatii/descrieri de produse/servicii, prezentari de companie.
Cerinte:
-Absolvent de studii superioare;
-Minimum 2 ani experienta similara in companii cu specific livrare de solutii IT, atat in procese de ofertare pe piata romaneasca, cat si pe piata internationala;
-Cunoasterea legilor si reglementarilor romanesti, PHARE, World Bank cu privire la achizitii;
-Capabilitati de management pe procesele specifice de gestiune a proceselor de ofertare, echipe mixte de ofertare tehnic-comercial, managementul partenerilor, contract management;
-Cunostinte de limba engleza;
-Foarte bune abilitati de realizare de documente in format MS Word, MS Excel, simt estetic deosebit, atentie la detalii;
-Persoana dinamica, organizata, capabila sa se impuna, cu capacitate de analiza si sinteza, atitudine proactiva, orientare puternica spre rezultat si termene, abilitati de comunicare si negociere.
Dezvoltare Aplicatii de Business cu functionalitati de: arhivarea si managementul documentelor, workflow, input management pe platforma EMC Documentum - leader mondial in domeniul EMC (Enterprise Content Management) Compania STAR STORAGE este partener pe partea de dezvoltare solutii software cu companii de top la nivel mondial: EMC (Documentum), IBM (Content Manager, WebSpere), Microsoft, Oracle, Abbyy (OCR).