Job expirat
- stabileste si implementeaza strategiile de marketing pentru brandurile alocate
- defineste caracteristicile de brand
- propune activitati de marketing cu scopul de a consolida importanta brandului
- elaboreaza analiza de marketing pentru brandul reprezentat;
- planifica si monitorizeaza bugetele pentru departamentul de marketing
- urmareste dezvoltarea pe piata a produselor / serviciilor companiei
- mentine relatia cu clientii companiei si are ca obiectiv extinderea portofoliului de clienti
- stabileste preturile pentru diverse produse / servicii ale companiei
- efectueaza studii de piata, elaboreaza rapoarte despre concurenta
- monitorizeaza evolutia preturilor pe piata
- stabileste politica de preturi a companiei
- planifica si implementeaza promotiile pentru produsele / serviciile companiei
- oferteaza,contracteaza, asigura managementul contractelor cu clientii si furnizorii si gestioneaza activitatile echipelor de executie din subordine
- verifica, asigura livrabilele la calitatea standard si dezvolta portofoliile b2b conform politicilor si filozofiei de busienes ICS,
- experienta de minim 2 ani in marketing si contractare pentru una dintre industriile in care activam:
- Outsourcing servicii pentru intreprinderi - externalizare functiuni contabile, resurse umane, administrare, administrativ, safety, calitate-mediu
- Facility management - tehnic, suport logistic, building maintenance, cleaning, etc..
- Medical - sanatate ocupationala si medicina muncii
- absolvent de facultate cu profil economic sau in industria vizata
- limba engleza (nivel avansat reprezinta un avantaj)
- cunostinte solide de MS OFFICE, familiarizat cu aplicatiile tip CRM si management
- aptitudini si cunostinte manageriale
- abilitate in a-si seta prioritatile
- orientat spre respectarea deadline-urilor impuse de catre directorul general
- persoana dinamica, entuziasta
- spirit de echipa
- rezistenta la stres
- abilitati de comunicare si de prezentare
- gandire analitica
- cursuri de specialitate constituie un avantaj
Salariul tine cont de experienta si abilitatile candidatului, se negociaza in cadrul interviului. Marjele salariale publicate in aces anunt sunt orientative.
Candidatii debutanti in munca vor putea avea in perioada de proba DOAR salariul minim pe economie. Dupa perioada de proba salariul creste in cadrul postului sau salaritul este incadrat pe un post superior, conform abilitatilor si performantelor dovedite pe post.
Compania ofera posibilitati extinse si scalabile de dezvoltare personala, promovare si cresterea veniturilor
Bonusuri de performanta se vor detalia in cadrul interviului
Performanta, ne caracterizeaza!
Isera Consulting Services este o companie tanara si dinamica, cu o crestere spectaculoasa a portofoliilor si cifrei de afaceri, specializata in prestarea profesionala si inovativa a serviciilor externalizate de clienti in domeniile: securitate si sanatate in munca in industrie si servicii, precum si pe santiere temporare si mobile, accounting, resurse umane si managementul calitatii.
Anul 2019 este un an al dezvoltarii teritoriale si integrarii unor noi tipuri de servicii pentru clienti, bazate pe o abordare puternic personalizata si eficienta atat pentru angajatori cat si pentru angajatii acestora.
Ne sustinem afacerea bazandu-ne pe colegi valorosi, carora le oferim intreg suportul pentru dezvoltare personala si performanta in munca.
Satisfactia clientilor nostri se masoara cu fidelitatea acestora, cresterea numarului de servicii contractate si diminuarea costurilor ascunse generate in companiile partenere.