Job expirat
Clientul nostru este o companie de distributie in expansiune, unic importator si distribuitor national de produse de marca (non-food), comercializarea produselor realizandu-se in principal prin intermediul retelelor de tip hipermarket, cash & carry si supermarket.
RESPONSABILITATI:
- dezvolta planuri de marketing pentru diverse brand-uri in functie de buget
- implementeaza bugetul de marketing pentru brand-uri.
- urmareste si dezvolta concepte de merchantizare la nivel national
- propune si supervizeaza implementarea activitatii de trade marketing
- repartizeaza produsele in teritoriu la activitati promotionale si in situatii de stocuri limita
- supervizeaza impachetarea corespunzatoare in depozit a pachetelor promotionale
- verifica stocurile de produse si propune activitati pentru lichidarea lor
- intocmeste rapoarte si situatii specifice domeniului
- revizuieste si analizeaza bugetele si strategia de marketing
- efectueaza vizite pe piata
- organizeaza evenimente specifice pentru fiecare produs
- Limba engleza ¿¿¿ fluent
- Cunostinte foarte bune de operare a calculatorului(MS Office- in special Excel; Power Point; internet;)
- Cunostinte de marketing (promovare si comunicare) specifice bunurilor de larg consum
- Experienta in activitati BTL si productie publicitara,
- Experienta in activitati de mercantizare(standarde, planograme, plasari secundare, logistica, etc)
- Cunostinte asupra comportamentului consumatorilor
SERVICII DE SELECTIE, RECRUTARE, EVALUARE SI PLASARE DE PERSONAL.