Job expirat
RESPONSABILITATI / BENEFICII:
- Organizeaza activitatea departamentului marketing, asigurand functionarea optima a acestuia si comunicarea eficienta cu celelalte departamente ale companiei.
- Stabileste si implementeaza planul de marketing in conformitate cu politicile interne si bugetul aprobat.
- Coordoneaza implementarea campaniilor de comunicare si de publicitate, asigura pozitionarea brandului conform cerintelor companiei, stabilind mediile de comunicare si bugetul aferent fiecarui mediu.
- Identifica si propune planuri de actiune pentru promovarea produselor;
- Dezvolta concepte de promovare si urmareste realizarea materialelor de publicitate ( materiale promotionale, postere, brosuri, pliante, etc);
- Evalueaza campaniile de publicitate si ia masuri in vederea cresterii eficientei acestora.
- Monitorizeaza activitatea concurentei, si asigura ajustarea actiunilor intreprinse precum si consolidarea bugetului in scopul atingerii obiectivelor
- Realizeaza procesul de pregatire al agentilor de vinzari si al reprezentantilor medicali.
Studii superioare finalizate in marketing.
- Minim 5 ani experienta in domeniu, 3 ani intr-o pozitie similara.
- Cunostinte relevante despre strategiile de marketing aplicate in retail;
- Fluenta in limba engleza (scris si vorbit);
- Cunostinte bune de operare PC (Microsoft Office, Internet, DTP, etc).
- Bune abilitati de comunicare, prezentare si de negociere.
- Persoana creativa, flexibila, dinamica, harnica, nonconformista.
- Orientare catre rezultate si munca in echipa.
- Abilitate de a lucra in conditii de stres si de a lua decizii in situatii critice.
Companie nationala, important producator si distribuitor de produse farmaceutice si suplimente nutritive, activa pe piata de profil incepind cu 2001, aflata in continua expansiune.