Brand manager divizia food/drinks

Confidential

02-03-2011 | EXPIRA LA 24-03-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigura managementul categoriilor de produse din portofoliul alocat (food / drink), prin definirea si pozitionarea corecta a acestora si prin administrarea diferitelor variabile ale mix-ului de marketing al fiecarui produs, in scopul atingerii obiectivelor de vinzari, dezvoltarii afacerii si obtinerii de rezultate economice positive;
Propune si raspunde de strategii, planuri de actiune si obiective pe divizia alocata, stabileste target-urile pe sortimente;
Implementeaza politica de brand, defineste si pozitioneaza portofoliul de produse, consolideaza oferta de produs si ambalaj adecvata pentru pozitionarea aleasa;
Analizeaza lunar evolutia interna a produselor din portofoliu si a produselor concurentei;
Lanseaza propuneri care sa satisfaca nevoile concrete ale consumatorului si/sau canalului, intocmeste si supune spre aprobare bugete pentru realizarea acestora, urmareste bugetele si termenele de realizare a proiectelor;
Asigura prezentarea produselor noi pentru forta de vanzari;
Conduce relatia profesionala cu agentiile de publicitate in ceea ce priveste activitati BTL si ATL si urmareste imbunatatirea acestei relatii, exercita controlul cheltuielilor cu actiunile respective si propune masurile de corectie necesare;
Detaliaza toate materialele necesare politicii de comunicare catre consumator (publicitate, materiale POS etc.).


CERINTE

Studii superioare;
Minimum 3 ani pe un post similar in FMCG (experienta pe una dintre diviziile alocate: food / drink prezinta un avantaj);
Cunostinte aprofundate privind conceptele de piata;
Cunoasterea temeinica a procesului de vinzare-cumparare si de distributie;
Foarte bune cunostinte de operare PC (Excel, PowerPoint, Word);
Permis conducere (B).