Brand Manager - OTC-uri

ABC Human Capital

14-07-2015 | EXPIRA LA 13-08-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Crearea/validarea unor strategii de marketing eficiente pentru produsele din portofoliu in scopul atingerii cotei de piata stabilite la nivel de tara
- Analizeaza datele despre piata si competitori cu scopul de a pregati o strategie de promovare adecvata.
- Responsabil pentru dezvoltarea unei strategii de promovare a produselor companiei (pozitionarea produsului, targetare clienti, strategie de lansare) in scopul atingerii cotei de piata propuse.
- Este responsabil de crearea si mentinerea imaginii produselor aflate in portofoliu, ocupandu-se de PR, organizarea de evenimente, mentionarea produselor in presa de specialitate, relatiile cu persoanele cheie, etc.
- Reprezinta produsele companiei in cadrul evenimentelor la care participa.
- Este responsabil de crearea materialelor promotionale.
- Responsabil de instruirea reprezentatilor medicali referitor la produsele pe care acestia le au in promovare si de crearea materialelor pentru instruirea acestora.
- Participa alaturi de reprezentantii medicali in vizite duble la medici si contribuie la evaluarea cunostintelor reprezentantilor medicali despre produsele aflate in promovare si gradul de aplicare al strategiei de promovare.
- Este responsabil de crearea si mentinerea la zi a unui dosar continand toate informatiile disponibile despre produsele aflate in portofoliu.
- Este responsabil de crearea unor prezentari adecvate fiecarui eveniment (prezentari pentru medici, farmacisti, inductia reprezentantilor medicali si prezentari ale acestora catre clientii lor) pentru produselor aflate in potrofoliu.
- Gestioneaza si previzioneaza bugetul de marketing necesar fiecarui an fiscal pentru produsele din portofoliu.
- Identifica si participa la evenimentele relevante pentru produsele aflate in portofoliu (ex congrese nationale/internationale).
- Initiaza studii post-marketing pentru produsele din portofoliu.
- Colaboreaza cu departamentul de Regulatory Affairs la includerea produselor din portofoliu pe lista de compensate.
- Responsabil de crearea si mentinerea bunelor relatii cu liderii de opinie si clientii cheie.


CERINTE

CERINTELE POSTULUI
a. Studii : superioare cu profil medical si/sau marketing
b. Limba straine: engleza avansat
c. Experienta profesionala:minim 2 ani in marketingul farmaceutic
d. Cunostinte operare PC : MS Office, lucrul cubaze de date specifice industriei farmaceutice
e. Experienta in derularea campaniilor de marketing direct catre clienti, prin utilizarea canalelor de media si a punctelor de vanzare directa (farmacii).

ABILITATI
a. Abilitati de comunicare verbala si scrisa
b. Gandire analitica
c. Creativitate
d. Abilitati de prioritizare a activitatilor
e. Atitudine orientata catre client
f. Capacitate de solutionare a problemelor, atitudineproactiva
g. Abilitati organizatorice, spirit de observatie
h. Cunoastereapieţei/industrieifarmaceutice
i. Spirit de initiativa
j. Spirit de echipa
k. Rezistenta la stres
l. Dorinta de perfectionare profesionala


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/