Brand Manager (se solocita experienta in domeniul tehnic)

QLT.ro

11-11-2010 | EXPIRA LA 17-11-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- stabileste si implementeaza strategiile de marketing pentru brandurile alocate
- defineste caracteristicile de brand
- propune activitati de marketing cu scopul de a consolida importanta brandului
- elaboreaza analiza de marketing pentru brandul reprezentat;
- planifica si monitorizeaza bugetele pentru departamentul de marketing
- urmareste dezvoltarea pe piata a produselor / serviciilor companiei
- mentine relatia cu clientii companiei si are ca obiectiv extinderea portofoliului de clienti
- stabileste preturile pentru diverse produse / servicii ale companiei
- efectueaza studii de piata, elaboreaza rapoarte despre concurenta
- monitorizeaza evolutia preturilor pe piata
- stabileste politica de preturi a companiei
- planifica si implementeaza promotiile pentru produsele / serviciile companiei.


CERINTE

Cerinte:

- experienta de minim 2 ani in marketing
- absolvent de facultate cu profil economic (facultate de marketing constituie un avantaj)
- limba engleza (nivel avansat)
- cunostinte solide de MS OFFICE
- aptitudini si cunostinte manageriale
- abilitate in a-si seta prioritatile
- orientat spre respectarea deadline-urilor impuse de catre directorul general
- persoana dinamica, entuziasta
- spirit de echipa
- rezistenta la stres
- abilitati de comunicare si de prezentare
- gandire analitica
- cursuri de specialitate constituie un avantaj.


BENEFICII OFERITE

- salariul se va negocia in urma interviului.


DESCRIEREA FIRMEI

Raporturile de afaceri promovate de noi implica acceptarea premisei ca singura modalitate de obtinere a succesului este aceea in care toate partile implicate castiga, iar acest succes nu se poate obtine dintr-o simpla joaca.
Valorile noastre sunt: Profesionalism, Inovatie, Calitate.

Consultantii si colaboratorii nostri au diferite specializari, precum: psihologie-sociologie, drept, managementul organizatiei, marketing si relatii internationale. Acestia sunt pregatiti sa initieze, sa deruleze si sa finalizeze orice tip de proiect: recrutare clasica, head-hunting, executive search in toate domeniile de activitate: FMCG, farmaceutic, constructii, domeniul tehnic, IT, turism/hoteluri, auto, media, publicitate, transport, servicii, productie, agricol, imobiliar, bancar etc.

Principala caracteristica care ne defineste ca profesionisti este usurinta de a identifica potentialul unui candidat si de a identifica capacitatea acestuia de a se integra in echipe si de a aduce plus valoare echipelor respective.