Job expirat
-Analiza competitiei prin prisma produsului, a pozitionarii brandului si a campaniilor de comunicare
-Intelegerea publicului tinta caruia se adreseaza brandul : segmentare, comportament, insight-uri
-Stabilirea obiectivelor de marketing ale brandului
-Planificarea activitatilor de marketing pentru brandul/rile alocat(e)
-Propunerea mixului de canale pentru fiecare dintre campanile de imagine sau tactice din planul de marketing
-Identificarea si incheierea de parteneriate strategice pentru promovarea brandului
-Coordonarea, implementarea si post evaluarea campaniilor de comunicare (ATL, online, social media) in raport cu obiectivele de marketing ale brandului
-Bugetarea activitatilor de marketing.
Raporteaza: Marketing Managerului
Are in subordine : N/A
-Studii superioare finalizate
-Experienţă în brand management sau in advertising – minim 3 ani
-Experienta in marketing sau advertising online de min 1 an reprezinta un avantaj
-Persoană organizata, atenta la detalii
-Persoană orientata spre rezultate
-Foarte buna capacitate de analiza si sinteza
-Excelente abilitati de comunicare si prezentare
-Limba engleza – nivel avansat.
-Conditii de lucru excelente ; lucrul in cadrul unei echipe tinere si dinamice
-Trainiguri pentru formare profesionala
-Acces gratuit sala sport/fitness
-Tichete de masa
Okazii.ro este cel mai mare portal de licitatii online din Romania. Cu peste 2,7 milioane de vizitatori pe lună, Okazii.ro oferă cea mai mare varietate de produse puse în vânzare (peste 1.100.000), cât şi cea mai mare comunitate online de comercianţi independenţi din România (peste 600.000 de utilizatori activi). În momentul de faţă echipa Okazii.ro are 50 de angajaţi, cu o medie de vârsta ce nu depăseşte 26 de ani, cu aptitudini în zonele IT, programare, vânzări, PR, relaţii cu clienţii, marketing, dezvoltare de business, web design şi creaţie, Statistica, SEO.
Okazii.ro este in continua cautare de talente, persoane dinamice si pasionate de internet, care sa intregeasca echipa si care sa ajute la dezvoltarea Okazii.ro.