BUCUREŞTI, – CAUTAM IT HELPDESK SPECIALIST – DURATA NEDETERMINATA

ADHR Romania

02-12-2016 | EXPIRA LA 01-01-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:
Ofera permanent support tehnic IT utilizatorilor pentru a-i ajuta sa-si indeplineasca sarcinile de serviciu;
Instaleaza programele specific activitatii companiei;
Acorda asistenta tuturor utilizatorilor in solutionarea problemelor aparute in folosirea tehnologiei si sistemelor informatice;
Asigura mentenanta echipamentelor si se asigura de buna functionare a lor;
Raporteaza si ofera suport in solutionarea incidentelor IT aparute in cadrul companiei.
Disponibilitate angaiarea imediată
INTERVIURI DE SELECȚIE VA AVEA LOC LA BUCUREȘTI, ÎN SĂPTĂMÂNA CUPRINSĂ ÎNTRE 12 ȘI 16 DECEMBRIE 2016


CERINTE

Cerinte:
Cunostinte avansate Microsoft Operating Sistems (Linux);
Experienta in configurare si diagnoza a echipamentelor IT: calculatoare, imprimante, retele LAN si WAN;
Experienta in utilizarea si configurarea device-urilor mobile;
Cunostinte de baza despre protocoale retea TCP/IP, DNS, DHCP;
O personalitate deschisa si aptitudini de comunicare bine dezvoltate;
Atitudine proactiva;
Gandire analitica si inclinata spre rezolvare a problemelor.
Experienta relevanta in domeniu reprezinta un avantaj.


BENEFICII OFERITE

Oferim:
Disponibilitate pe durată nedeterminată
Contract de munca direct cu angajatorul.
Salariu motivant ;
Transport;
Cantină;


DESCRIEREA FIRMEI

Adhr România, filiala română a grupului italian ADHR GROUP SPA, este o agenţie de recrutare forţă de muncă care activează în domeniul cercetării, selecţiei, formării şi punerii la dispoziţie de personal, oferind soluţii înalt calitative şi personalizabile în domeniul resurselor umane. Suntem în fiecare zi aproape de clienţi şi candidaţi pentru a pune la dispoziţie întreaga experienţă dobândită pe piaţa italiană, aplicându-le în procesele de organizare, gestionare şi coordonare a resurselor umane. Metoda de lucru a Adhr Romania este caracterizată prin rapiditate în identificarea diverselor soluţii şi prin calitatea proceselor, caracteristici fundamentale pentru a garanta societăţilor clienţi şi candidaţilor implicaţi, satisfacerea pe deplin a cerinţelor acestora.