Job expirat
Identifica cerintele clientilor companiei, ofera consultanta si propune solutii de imbunatatire ale proceselor cu ajutorul produselor din portofoliul companiei bazandu-se pe „best practices” de analiza si implementare.
Responsabilitati:
Efectueaza analiza de business si ofera consultanta, in cadrul proiectelor de implementare si a cerintelor de modificare a aplicatiilor deja implementate;
Elaboreaza si valideaza specificatiile functionale intern si extern, participand la proiectarea solutiilor tehnice alaturi de echipa de implementare;
Analizeaza solicitarile primite de la echipa de Presales in sensul estimarii de efort pentru proiecte noi, in stadiul de ofertare, in baza informatiilor disponibile;
Ofera suport echipei Presales in sensul pregatirii de Demo-uri specifice liniilor de business agreate strategic, respectiv propune scenarii de business si „best prectices”, adaptate produselor din portofoliul companiei;
Participa alaturi de echipa de Presales, Technology Consulting si Products la intalniri de clarificare a cerintelor noi in scopul acordarii de estimari high level si a definirii premiselor de implementare;
Elaboreaza planul de testare si il valideaza intern si extern si asigura suport in testarea (UAT) a solutiilor dezvoltate si a cerintelor de modificare;
Asigura training pentru solutiile furnizate catre clientii companiei;
Ofera consultanta echipelor de dezvoltare a produselor atunci cand ii este solicitat suportul in procesul de dezvoltare de noi functionalitati si/sau adaptarea functionalitatilor existente la cerinte specifice.
Experienta pe o pozitie similara de minimum 3-5 ani;
Studii universitare finalizate in domeniul tehnic sau economic;
Certificari sau cursuri in domeniu: Business analyst, Project Management, Process analyst, ITIL, AGILE Methodology;
Limba engleza la nivel avansat, atat scris, cat si vorbit;
Experienta in derularea proiectelor internationale – Nice to have;
Cunostinte tehnice despre ECM (Enterprise Content Management), DM(Document Management), instrumente de raportare – Nice to have;
Cunostinte bune MS Office;
Capacitate de analiza;
Business Acumen;
Orientare catre rezultate.
Despre Star Storage
STAR STORAGE este unul dintre cei mai puternici furnizori de soluții de stocare, arhivare și management al informațiilor pentru organizaţii publice şi private din România. Cu 18 ani experiență şi un portofoliu de peste 500 de clienţi în industrii ca financiar-bancar, telecom, producţie, utilităţi sau administrație publică, compania joacă un rol cheie în transformarea digitală a organizaţiilor de orice dimensiune. Lider în furnizarea de conţinut digital, tehnologii mobile şi soluţii de cloud computing, STAR STORAGE are clienţi pe 4 continente în ţări ca USA, Germania, Spania, Italia, Suedia, Elveţia sau Africa de Sud.