Job expirat
Aceasta pozitie este responsabila cu gestionarea si dezvoltarea retelei de clienti si furnizori, asigurand indeplinirea planului de vanzari si a politicilor companiei.
Responsabilitati:
- Cauta în mod proactiv noi oportunitati de afaceri pe piata;
- Contacteaza potentiali clienti prin apeluri telefonice si e-mailuri;
- Ramane la curent cu noi produse / servicii si noi planuri de stabilire a preturilor/platilor;
- Evalueaza concurenta pe piata prin compararea produsului companiei cu produsele concurentilor;
- Obtine cota de piata a produsului prin colaborarea cu managerul de vanzari pentru a dezvolta strategii de vanzari de produse;
- Construieste relatii de incredere pe termen lung cu clientii si furnizorii;
- Introduce pe piata produse noi prin analizarea cerintelor de produse propuse si a programelor de dezvoltare a produselor;
- Gestioneaza procesul de selectie a clientilor si furnizorilor, bazat pe pret, calitate, suport, capacitate si fiabilitate;
- Gestioneaza costul vanzatorului și furnizorului, performanta de calitate si livrare;
Competente cheie:
Managementul relatiilor
Business Development Manager-ul nostru, trebuie sa aiba o capacitate dezvoltata de a socializa si de a construi relatii de incredere pe termen lung cu clientii si furnizorii.
Experienta in dezvoltarea afacerilor si / sau achizitii:
Business Development Manager-ul nostru, trebuie sa fie orientat spre afaceri, sa asiste compania in achizitionarea clientilor noi si sa cumpere / sa vanda produse sau servicii suplimentare celor existente.
Experienta in domeniu:
Business Development Manager-ul nostru, va fi responsabil de gestionarea diferitelor canale de cumpărare / vânzare care să asigure o creștere constantă și rapidă a vânzărilor, astfel încât trebuie să înțeleagă bine industria.
Calitățile candidatului:
- Capacitatii dezvoltate de comunicare si fluentă IT (preferabil)
- Creativitate si abilitatea de a rezolva probleme
- Capacitatea de a gestiona presiunea si de a respecta termenele limită
- Atenție la detalii
- Gestionarea si organizarea excelentă a timpului
- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat.
Calificări necesare
- Experienta de munca dovedita ca Business Development Manager si / sau achizitor;
- Cunostinte solide de MS Excel
- Cunoasterea aprofundata a industriei si a evenimentelor actuale
- Abilitati excelente de comunicare si negociere
- Abilitati numerice
Studii obligatorii:
Facultatea de Marketing, Administrarea Afacerilor sau alte studii relevante
Experiență necesară:
Minim 3 ani experienta de vanzare si achizitie in piata de telefoane mobile si smart IT, interna si internationala
Phonetastic Gsm a fost infiintata in anul 2010, avand ca obiect principal de activitate comertul intern si international de telefoane mobile, tablete si accesorii. Ideea de a dezvolta un model de business in piata de telefonie mobila a venit natural, pornind de la experienta actionariatului in vanzari si telecom.
Portofoliul clientilor Phonetastic Gsm cuprinde toti jucatorii locali din piata electroIT, e-Taileri, retail TelCO, precum si clientii independenti.
Phonetastic a ajuns in doar 3 ani de la infiintare in topul distribuitorilor interni de telefoane mobile, situandu-se in acest moment pe locul 4 national. In 2014, compania a devenit distribuitor autorizat pentru brandul international Alcatel, dar si pentru brandul local Allview. Tot in 2014, compania si-a intensificat prezenta internationala, participand activ si cu succes la toate targurile de profil din lume.