Job expirat
Căutăm Business Operations Specialist care va răspunde de proiecte și operațiuni diverse și/sau neprevăzute. Scopul principal al postului este să acorde suport pentru o gamă variată de solicitări din partea managementului companiei (situații diverse care apar în activitatea de zi cu zi a companiei și care necesită o atenție specială și abilități avansate de comunicare și relaționare). Este un post complex și provocator, uneori dificil, dar cu certitudine frumos și interesant, cu un potențial de creștere și vizibilitate peste medie).
- Preia și răspunde diverselor solicitări de suport din partea managementului firmei (trebuie să facă față unor situații neprevăzute/urgente)
- Se implică în rezolvarea problemelor delegate (dintre care unele vor fi situații curente, normale, altele urgente și importante)
- Preia pe loc conducerea unor activități ad-hoc (situații neprevăzute pentru care nu există alte resurse disponibile)
- Gestionează cu tact și diplomație situațiile mai dificile
- Susține mereu cu energie pozitivă dialogul în proiectele/operațiunile preluate
- Ține legătura cu părțile implicate și oferă informații și răspunsuri la solicitările primite
- Se ocupă de proiecte speciale care țin de mai multe funcțiuni (operațiuni transversale)
- Gestionează și rezolvă proiecte variate în paralel, ce provin din diverse funcțiuni ale companiei
Educație și experiență
- Studii superioare
- Experiență: min. 2 ani în lucrul cu oamenii, activități de tip project management, operațiuni suport, managementul crizelor
Alte cerințe
- Inteligență peste medie (trebuie să facă față unor situații variate/neprevăzute)
- Excelente abilități de comunicare putere de convingere și negociere
- Creativitate (trebuie să găsească/propună soluții la solicitările primite)
- Atitudine pozitivă, entuziasm și optimism
- Plăcerea de a lucra cu oamenii și bucuria de a asculta
- Cunoștințe de operare PC
- Cunoșținte limbă Engleză (mediu)
Personalitate
- optimism, deschidere, extroversie
- capacitate de a lua decizii rapid și eficient
- iniţiativă, spirit practic
- autonomie și independență
- Companie de top în România pe domeniul său
- Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști
- Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă
- Telefon mobil, abonament de voce și date, laptop
- Transport asigurat inclus gratuit de acasă pănă la serviciu cu mașinile firmei
- Program de lucru flexibil
- Pachet salarial competitiv
- O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață!
_____
DESPRE CLIENT
Academia de HR recrutează pentru Clientul său, importantă companie de mobilitate urbană și soluții integrate de transport din România. Cu o istorie de aproape 15 ani, compania se distinge printr-o ținută ireproșabilă, distinctivă în piață fiind un brand recunoscut și apreciat, remarcată prin eleganță, calitate și inovație.
Compania acoperă o gama largă de servicii (transport urban, rent-a-car, service, reprezentanță auto, servicii executive de top) dispunând de o flotă remarcabilă și foarte numeroasă de mașini și oferind multiple facilități clienților săi.
Compania dispune de un sediu modern, o echipă de profesioniști și se mândrește cu realizările sale, fiind unul dintre liderii de piață pe segmentul său.
Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin proiectele noastre de recrutare, cursurile si serviciile noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania. Avem 20 de ani de experiență și sute de proiecte de recrutare de succes! Recrutori Seniori! Domenii recrutare: Vânzări, Management, IT, HR, Financiar, Juridic, Logistică, Inginerie. Facem recrutare cu pasiune, avem rezultate, găsim candidați!
Mai multe joburi, articole, materiale pe academiadehr.ro