12-02-2017 | EXPIRA LA 14-03-2017
Job expirat
Responsabilități:
· oferă informații organizatorice participanților, pe Facebook, înainte de excursie
· derulează activități administrative înainte, în timpul și după încheierea programelor turistice
· oferă informații grupului în timpul programului turistic: informații cu caracter istoric, cultural, geografic, economic
· este spontan în situația în care programul nu se poate respecta din motive obiective și se reorganizează traseul la fața locului, ținând cont de părerile participanților
· promovează imaginea și evenimentele următoare ale agenției în timpul excursiilor
· face propuneri de îmbunătățire a programelor turistice pe baza propriei experiențe și a sugestiilor turiștilor
· propune noi idei de excursii
· rezolvă situațiile neprevăzute care pot apărea pe parcursul excursiei
· raportează situațiile critice
Beneficii:
· mediu de lucru plăcut care încurajează performanța
· contract de muncă part time
· echipă formată din tineri cu ambiție
· traininguri gratuite pe teme precum marketing online, organizarea de excursii, gestionarea unui website, negocierea cu partenerii
Trimite CV-ul la hr@haisasocializam.ro.
Cum ne dorim să fie:
· pasionat de călătorii și de socializare
· să aibă inițiativă și sa vina cu diverse propuneri de excursii
· să îi placă oamenii și să fie un bun organizator și coordonator de grup
· să fie disponibil să viziteze locuri frumoase în fiecare weekend
· să aibă condiție fizică bună astfel încât să poată face față traseelor pe munte, plimbărilor călare pe munte pentru începători și aventurilor la rafting
· să dețină atestat de ghid eliberat de Autoritatea Națională pentru Turism
· să aibă cunoștințe de baza de social media (Facebook)
Locul unde socializarea se petrece dincolo de ecranul calculatorului: călătorii, jocuri de societate, cursuri de dans, piese de teatru si..buna dispozitie!