Job expirat
1. Urmareste realizarea criteriilor de performanta in vanzare (volum vanzari, marja, preturi,stocuri, aprovizionare) si intocmeste rapoarte privind atingerea obiectivelor propuse
• Analizeaza vanzarile anterioare si propune catre superiorul ierarhic bugetele anuale de vanzari pe categorie si impartirea acestui buget pe luni la nivel de sortiment
• Analizeaza lunar vanzarile comparativ cu bugetele si propune superiorului metode de corectare si maximizare a vanzarilor pentru a atinge obiectivele de vanzare
• Implementeaza metodele de corectare si maximizare a vanzarilor aprobate de superiorul ierarhic si evalueaza rezultatele obtinute in urma implementarii acestor metode
• Propune catre superiorul ierarhic preturi de oferta si grile noi de discount pentru produsele noi din categorie
• Urmareste si optimizeaza permanent preturile/grilele prin:
a. Negocierea preturilor cu furnizorii
b. Cursul valutar
c. Gasirea impreuna cu deartamentul logistic de solutii de scadere a costurilor de transport
d. Optimizarea valorii marjei
e. Activitati de promovare
• Urmareste implementarea solutiilor de optimizare si crestere a marjei aprobate de superiorul ierarhic si evalueaza rezultatele
• Realizeaza estimarile de vanzare pe baza vanzarilor anterioare impreuna cu echipa de vanzari
2. Elaboreaza actiuni de promovare si sustinere a vanzarilor
• urmareste ritmul de aprovizionare si de vanzare si in functie de obiective si de stocuri propune catre superiorul ierarhic solutii de mentinere a continuitatii stocului
• elaboreaza impreuna cu departamentul vanzari KA planul de promovare produse in KA
• urmareste promotiile in KA si analizeaza rezultatele acestora
3. Gestioneaza portofoliul de produse
• Cunoaste in amanunt portofoliul de produse si gestioneaza portofoliul de produse conform sezonalitatii produselor (inchideri, deschideri de produse)
• Pozitioneaza produsele strategice fata de concurenta
• Stabileste calitatile/beneficiile produselor din portofoliu intocmind fisele de produs
• Stabileste lunar produsele asupra carora se vor concentra vanzarile.
• Studii superioare
• Cursuri de pregatire in vânzări, marketing, management
• Experienta in specialitate: min. 2 ani experienţă în marketing sau pre-sales
• Experienta post: preferabil 1 ani experienţă pe un post asemănător (FMCG)
• Cunostinte privind tehnici de negociere,
• Cunostinte de marketing (mix de marketing, strategii de promovare, canale de promovare; Management;
• Limba engleză (citit, scris, vorbit);
ABILITATI ŞI CARACTERISTICI PERSONALE:
• Aptitudine generală de învăţare, aptitudini de comunicare; abilităţi de negociere;
• Spirit organizatoric; gandire analitica si sintetica; rezistenta la stress; flexibilitate mentală; echilibru emoţional;
• Capacitate de a evalua şi a lua decizii; de a lucra cu oamenii
• Uşurinţă, claritate şi coerenţă în exprimare;
• Rapiditate in actiune; dinamism; punctualitate; creativitate, orientare spre profit, rezultate, spirit practic, încredere în sine, perseverenţă, energie, fluenţă verbală, capacitate de identificare a oportunităţilor, sociabilitate, tact, amabilitate.
Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.
Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.
Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!