09-01-2008 | EXPIRA LA 08-02-2008
Job expirat
Clientul nostru este un institut pentru studii de opinie si marketing. Inca de la infiintarea pe piata romaneasca a studiilor de specialitate, compania s-a impus la nivel national prin anchetele socio-politice, statistico-economice, de management organizational, media-advertising, de consultanta si marketing realizate.
Cu o retea ce acopera toate cele 41 de judete ale tarii si cu o echipa proprie de operatori de interviu, formata din peste 230 de persoane, special instruite in scopul culegerii si introducerii de date din teren, compania raspunde celor mai variate cereri din partea clientilor sai, in timp util si cu maxim profesionalism.
RESPONSABILITATI:
- Construieste instrumente de cercetare specifice studiilor cantitative: esantioane, chestionare, instructiuni de aplicare (pentru studiile cantitative) si instrumente de cercetare specifice studiilor calitative: ghid de interviu, focus-group (pentru studiile calitative)
- Analizeaza si interpreteaza rezultatele studiilor
- Elaboreaza si prezinta rapoarte de cercetare.
- Absolvent sociologie sau studii economice (preferat marketing), stiinte politice, comunicare, jurnalism
- Minim un an de experienta intr-o pozitie similara
- Cunostinte solide de sociologie, marketing statistica
- Cunostinte SPSS - cel putin nivel mediu
- Limba engleza - nivel avansat
- Operare PC (MS Office)
- Abilitati de comunicare, planificare, organizare si decizie.
ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorii companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
ABC Human Capital poate fi juristul personal pe probleme de legislatie a muncii, recrutorul eficient si rapid, administratorul resurselor umane, provider-ul de leasing de personal, evaluatorul psiho-profesional neutru si competent, pe scurt: PARTENERUL DE AFACERI DISCRET SI EFICIENT.