Job expirat
“Cumparatorii sub acoperire” (shopperii) sunt persoanele care, pretinzand ca sunt clienti reali, realizeaza vizite sub acoperire in scopul evaluarii calitatii serviciilor prestate de comercianti.
Acestia sunt in permanenta legatura cu Shoppers si actioneaza doar in baza instructiunilor primite de la noi. Din acest motiv, cumparatorul sub acoperire trebuie sa fie extrem de disponibil pentru a raspunde oricaror solicitari din partea companiei noastre, legate de proiecte.
Dupa efectuarea vizitei se completeaza un raport detaliat al celor observate, care se va trimite fara intarziere catre Shoppers
Posesor de autoturism marca Mercedes-Benz, orice model, an fabricatie dupa 2002.
Disponibilitate imediata.
O prima cerinta ar fi seriozitatea. Este necesar ca shopperul sa fie obiectiv sa nu trimita in raport informatii eronate. De asemenea, este foarte important ca vizitele sa fie facute la timp iar raportul sa fie si el trimis inaintea expirarii termenului limita.
Cumparatorul sub acoperire trebuie sa aibe disponibilitatea de a fi contactat telefonic sau prin e-mail oricand este nevoie el. Trebuie sa aibe acces in permanenta la Internet pentru a observa in timp util eventualele notificari sau modificari ale scenariului si astfel sa tina cont de ele cand efectueaza vizita, dar si pentru a trimite cat mai repede evaluarea lui.
Spiritul de observatie si atentia la detalii nu trebuie sa lipseasca intrucat raportul trimis in urma vizitei trebuie sa fie cat mai complet si detaliat posibil. De asemenea este necesar ca dvs sa retineti cat mai bine scenariul vizitei.
- 250 RON decontare din costul unei interventii de orice natura in service, pentru o vizita efectuata corect.
- plata comision pentru vizita efectuata corect , conform cu instructiunile. ( total platibil pentru vizita: 290 RON)
- posibilitatea participarii la alte proiecte de tip mystery shopping
- obtinerea unui venit suplimentar in timpul liber
- program foarte flexibil
- comision peste media pietei.
Furnizor de servicii de mystery-shopping si cercetare cantitativa privind clientii.