Job expirat
Efectueaza telefonic activitatile de colectare solicitate pentru fiecare cont din portofoliul de clienti alocat conform procedurilor de colectare in vigoare;
Gestioneaza portofoliul de clienti alocat (monitorizarea promisiunilor de plata);
Introducerea datelor referitoare la clienti in CRM;
Preia apelurile de la clienti si le asigura suportul necesar;
Asigura feedback privind procesul de colectare in vederea imbunatatirii procedurilor de lucru.
Studii medii sau superioare;
Experienta in lucrul cu clienti (call center, collection, vanzari) constituie un avantaj;
Abilitati excelente de comunicare si negociere;
Abilitati de analiza si sinteza, acuratete;
Abilitati de a lucra in conditii de stress;
Orientare catre client si catre obtinerea de rezultate;
Utilizare pachet Microsoft Office la nivel avansat;
Cunostinte limba engleza nivel avansat.
MEDIA SAT este una dintre principalele companii de telecomunicatii care activeaza pe piata romaneasca.
Fondata in 1997 si avand un capital integral privat, MEDIA SAT ofera o paleta larga de servicii si produse in domeniul telecomunicatiilor, de la servicii de acces Internet, Telefonie Fixa, servicii Call Center si pana la integrare de platforme CTI, servicii SMS/SVA telefonie si Broadcasting TV si Radio.
Parte a grupurilor MEDIA PRO si COMPUTERLAND, MEDIA SAT a avut o cifra de afaceri in 2010 de 8 milioane EUR si un profit operational de 6% din cifra de afaceri.
Furnizand servicii de INTERNET din 1997 si servicii de telefonie inca din 1998, dinaintea liberalizarii - in baza unei autorizatii de grup inchis, MEDIA SAT este unul dintre deschizatorii de drumuri in zona acestor servicii, dezvoltand competente deosebite prin furnizarea de servicii customizate la clienti.
MEDIA SAT este specializata in oferirea de servicii profesionale catre piata Business, atat infrastructura proprie cat si parteneriatele strategice realizate dandu-i posibilitatea sa raspunda cu solutii optime nevoilor clientilor nostri.