Job expirat
• Actioneaza ca prim punct de contact pentru toti clientii si vizitatorii, furnizand servicii in mod profesional si prietenos si facand o prima impresie excelenta.
• Serveste ca back-up pentru Area Manager-ul sau.
• Actioneaza ca lider in echipa operationala.
• Este un exemplu pentru colegii sai: Community Associates, avand ca obiectiv atat trainingul acestora, asistarea si rezolvarea problemelor urgente / grave aparute, ghidarea acestora si setarea de task-uri atunci cand Area Manager-ul lipseste;
• Actioneaza ca un role-model, este liderul echipei operationale si are initiativa de a rezolva lucrurile in scurt timp si intr-un mod satisfacator pentru clienti, furnizori, colaboratori, etc.;
• Ofera informatii profesionale clientilor despre serviciile disponibile in centru, documentate legate de cerintele acestora;
• Are ca obiectiv intocmirea de oferte scrise atunci cand ii sunt solicitate de catre client, verificarea documentelor ce tin de aceste servicii si furnizarea lor in varianta corecta;
• Se asigure ca echipa de Community Associate este instruita corespunzator si este la curent cu orice modificari apar in oferta catre clienti; orice oferta trimisa catre un client este mai intai discutata si aprobata de Managerul de Centru;
• Raspunde de desfasurarea in amanunt a procesului denumit Customer Journey, de la inceperea contractului unui client pana la terminarea acestuia.
• Mentinerea in ordine a centrului /centrelor de afaceri pe care le coordoneaza asigurand o mentenanta, administrare, gestionare a bunurilor existente intr-un mod corespunzator conform standardelor din Planograma.
• Contribuie la relizarea venitului total al centrului prin identificarea oportunitatilor, prin promovarea si vanzarea produselor si serviciilor companiei.
• Se asigura ca toate taxale ocazionale, servicii ocazionale folosite de clienti sunt facturate corespunzator.
• Experienta anterioada de cel putin doi ani in domeniul serviciilor clienti ;
• Aptitudini solide de organizare incluzand capacitatea de a prioritiza si de a efectua simultan mai multe sarcini;
• Cunostinte de operare Microsoft Office incluzand Word, Excel, PowerPoint si Outlook;
• Capacitatea de a comunica eficient si profesional atat in limba materna cat si in limba engleza;
• Aptitudini solide de relationare cu clientii incluzand capacitatea de a ramane calm si flexibil in situatii de presiune si in continua schimbare;
• Capacitatea de a opera echipamentele de birou;
leoHR was born out of a desire to provide adaptable HR solutions for diverse business environments.
leoHR is a new and fresh concept who puts in service for both parties, companies and candidates, its expertise gathered in more than 15 years of human resources multinational consultancy companies and strategic management roles in different national and overseas environments.
leoHR brings a new approach in HR services, coming with a more human touch manner in the search and selection process, soft skills trainings and human resource consultancy. We highly value our customers, both companies and candidates, and our goal is to deliver the high quality services that we’d like to receive from others.
EXCELLENCE … is what we DO !!!
Thank you for visiting www.leoHR.ro for other challenging vacancies