Consilier Implementare Strategii Regionale

EXCON CONSULTANTA

29-04-2011 | EXPIRA LA 29-05-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

RESPONSABILITATI:
- participarea activa la planificarea si implementarea programelor regionale
- asigurarea unei bune relatii cu partenerii companiei
- monitorizarea si evaluarea campaniilor in desfasurare
- analizarea oportunitatilor de dezvoltare nationala si internationala
- culegerea si interpretarea informatiilor din piata de profil in vederea imbunatatirii procedurilor si strategiilor de dezvoltare


CERINTE

CERINTE:
- absolventi cu diploma de licenta ai unei institutii de invatamant superior/diploma de master pentru absolventii de studii in sistem Bologna
- experienta minim 1 an pe un post cu sarcini complexe
- capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii, atentie la detalii, capacitate rapida de decizie;
- personalitate energica, gandire pozitiva si eficienta;
- disponibilitate pentru deplasari in tara si strainatate, pentru diferite intervale de timp
- cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala
- permis de conducere categoria B.


BENEFICII OFERITE

BENEFICII :
- Stabilitatea locului de munca in cadrul unei companii in continua expansiune;
- Training-uri specializate de formare si perfectionare;
- Posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un mediu profesionist, in cadrul unei echipe bine pregatite;
- Posibilitatea de a interactiona cu persoane din diferite medii de interes.


DESCRIEREA FIRMEI

EXCON CONSULTANTA S.R.L. isi desfasoara activitatea in domeniul resurselor umane, avand ca obiect principal de activitate selectia si plasarea fortei de munca, cu cele doua segmente ale sale: servicii de informare si consiliere, respectiv servicii de mediere a muncii pe piata interna.
Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA a aparut din dorinta de a contribui la intalnirea cererii cu oferta de munca, prin folosirea unui ansamblu de metode si tehnici moderne de selectie a personalului, adaptate la tendintele existente pe piata muncii din Romania.
Operator de date personale inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal sub nr. 3151.
Firma este acreditata de Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca Bucuresti, conform prevederilor Legii nr.76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca si Hotararii de Guvern nr.277/2002 privind aprobarea Criteriilor de acreditare a furnizorilor de servicii specializate pentru stimularea ocuparii fortei de munca.
Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii nostri sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.
Serviciile noastre se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari) si au ca scop identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, conform principiului .