Job expirat
Descrierea jobului:
– întocmirea documentelor juridice (opinii legale, cereri de chemare in judecata, intampinari, notificări, adrese, împuterniciri etc);
– efectuarea formalităţilor prevăzute de lege (depunerea documentelor) privind: înscrierea de menţiuni la Registrul Comerţului;
– redactarea si revizuire contracte (civil, comercial, etc.);
– opinii juridice pentru management şi Coordonatorul departamentului referitor la variate probleme din activitatea de zi cu zi;
– participarea la termene si asigurarea reprezentarii societatii in instante;
–reprezentarea societatii in relatiile cu autoritatile romane;
– ofera suport si opinii legale departamentelor societatii
- formularea contestațiilor și a plângerilor, în conformitate cu legislația achizițiilor publice;
- concepe, redacteaza si avizeaza contractele societatii sau alte acte juridice incheiate cu persoanele juridice;
- verifica si urmareste executarea contractelor incheiate cu beneficiarii;
- solutioneaza problemele aparute in activitatea societatii din punct de vedere legal;
- efectueaza elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
- activitate de consiliere privind problemele legale cu care se confrunta societatea;
- analiza contractelor incheiate de societate;
Candidatul ideal:
Suntem in cautarea unei persoane sociabile, comunicative , care sa se poata conforma lucrului in echipa .
Avem nevoie de o persoana cu initiativa care sa se poata adapta solutiile cerintelor noastre .
Cerinte:
-Experienta in domeniul juridic.
- Cunostinte in domeniul achizitiilor publice, OUG 34/2006, cunoasterea legii 53/2003 – Codul muncii; legislatia privind formarea profesioanala a adultilor si plasarea fortei de munca
- Cunostinte de operare Microsoft Office
Firma de consultanta in afaceri si management