Job expirat
Efectuarea lucrarilor corespunzatoare inaintea platii : ore suplimentare, zile lucrate, zile de recuperare, persoanele de serviciu/mentenanta permanenta si declaratiile interventiilor efectuate in acest timp, prime, ICD – Indemnizatii Compensatorii pentru deplasari (control, calcul, inregistrare);
Inregistrarea mutarii salariatilor si gestionarea contului lor de mobilitate : mutari / detasari si alte procese de gestiune individuala ( schimbarea codului de regim, schimbarea nivelului salarial si/sau revizii salariale);
Administrarea absentelor (maternitate, concediu sabatic, concediu pentru crearea intreprinderii, dosarele invalizilor, concedii/RTT, concediu medical, oprirea lucrului (greva), extensii, autorizarea absentelor...);
Administrarea dosarului salariatului (optiune restaurant, date personale ale salariatilor, examene bancare);
Administrarea campaniilor curente ( investirea CET, certficatele pentru scoala, alocatie copii, RTT negative, datele personale ale salariatilor, transport);
Realizarea campaniei "auxiliari pentru concedii/vacante" : centralizarea nevoilor entitatilor, strangerea/recensamantul candidaturilor, selectarea candidatilor si stabilirea contractelor;
Administrarea operatiunilor administrative care necesita o puternica abilitate tehnica, legata de actele complexe de administrare (invaliditate);
Administrarea recrutarilor temporare/ocazionale : controlul facturarii lunare, deschiderea litigiului si urmarirea facturii eronate, plata facturilor;
Inregistrarea datelor referitoare la ansamblul operatiunilor de gestiune administrativa in Sistemul Informatic RH;
Asigurarea unei supravegheri permanente asupra gestiunii administrative a personalului
Asigurarea raspunsurilor la intrebarile clientilor, escaladate de consilierii Filierelor RH si asigurarea asistentei si sfaturilor necesare domeniului de activitate RH : atestari/certificari, credit de locuinta 1%, duplicat/copie dupa fluturasul de salariu...
Asistarea, informarea si consilierea actorilor RH din SGPM, ierarhiilor si colaboratorilor din serviciile centrale in domeniul regulilor si procedurilor RH
Empatie, comunicare si spirit de echipa;
Capacitate de analiza si sinteza;
Experienta mai mare de 3 ani in gestiunea administrativa a personalului;
Franceza – avansat.
ADECCO RESURSE UMANE SRL
Romania, Bucuresti, sector 1, str. Dr. Iacob Felix Nr. 28, Etaj 4
Nr. ORCB J40/12364/2003, CUI RO15739037
Capital social subscris si varsat: 392.440 Lei
Nr. autorizatie Agent de Munca Temporara: 17/2005
Autorizatie seria nr. B/ 0000008/25.10.2005
Nr. Operator Date Personale: 15866
Tel: 00 40 21 300 35 46, Fax: 00 40 21 300 35 54
E-mail: office@adecco.ro, Web: www.adecco.ro
ADECCO ROMANIA SRL
Romania, Bucuresti, sector 1, str. Dr. Iacob Felix Nr. 28, Etaj 3
Nr. ORCB J40/4467/2000, CUI RO 13002186
Capital social subscris si varsat: 360.575 Lei
Nr. Operator Date Personale: 15862
Tel: 00 40 21 300 35 46, Fax: 00 40 21 300 35 54
E-mail: office@adecco.ro, Web: www.adecco.ro
BUCURESTI (HQ)- Doctor Iacob Felix Nr. 28, Sector 1, Tel.: 021/300 35 46; e-mail: recrutare@adecco.ro
ARAD - Mihai Eminescu nr. 45, Tel: 0257 / 281 147; E-mail: arad@adecco.ro
BRASOV - Str Petru Rares Nr 10; Tel.: 0040 - 372/70.57.95; e-mail: brasov@adecco.ro
CLUJ - Str. Vasile Lupu Nr 36 , Tel: 0264/ 406 234; e-mail: cluj@adecco.ro
IASI - Bld. Tutora Nr. 4, bl. B4 scara D, Tel: 0232 / 206 120; e-mail: iasi@adecco.ro
ORADEA - Str. Tudor Vladimirescu Nr 26; Tel.: 0040 - 727 735 160 e-mail: oradea@adecco.ro
PITESTI - Str. Fratii Golesti Nr. 57, etaj 2; Tel: 0248 / 612 303; e-mail: pitesti@adecco.ro
PLOIESTI - Str Mercurului Nr 1, Tel: 0244/ 519 320; e-mail: ploiesti@adecco.ro
SIBIU - Str. Vasile Milea Nr 11, Ap 57, Tel: 0269 / 206 450; e-mail: sibiu@adecco.ro
TIMISOARA - Str. Popa Sapca Nr. 12 tel: 0256/ 432 211; e-mail: timisoara@adecco.ro