Job expirat
• Se asigură de provizionarea corectă a echipamentelor pentru clienți(modemuri, STB);
• Asigură fluxul informațional rapid interdepartamental în situații de lipsă provizionare ;
• Contactează abonații pentru confirmarea funcționalității serviciilor sau pentru a solicita informații suplimentare ;
• Oferă suport clienților interni UPC Romania via email, telefon, sistem ticketing conform deciziilor luate de managementul companiei și a procedurilor în vigoare ;
• Se asigură de rezolvarea în SLA-urile agreate și comunicate a cazurilor de provizionare ;
• Escaladează către superiorul direct situațiile ce depășesc nivelul său de autoritate și / sau SLA-urile stabilite cu departamentele implicate ;
• Oferă suport în testarea noilor functionalități ale sistemelor.
• Studii superioare în domeniul tehnic;
• Minim 1 an experiență similară, de preferat în cadrul unei companii multinaționale;
• Limbi străine: engleză- nivel mediu;
• Înțelegere bună a activității de provizionare;
• Abilități de lucru cu calculatorul;
• Orientare spre rezultat;
• Orientare spre client;
• Creativitate și inovatie;
• Abilități de lucru în colaborare și influențarea celorlalți;
• Adaptabilitate și suport în schimbare.
Angajare se face pe perioadă determinată de 1 an.
UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.