29-12-2019 | EXPIRA LA 29-12-2019
Job expirat
Care va fi rolul tau?
- Vei raspunde solicitarilor si vei oferi suport utilizatorilor si curierilor GLOVO prin telefon/chat/mail (aproximativ 50% dintre interactiuni sunt pe chat si e-mail);
- Vei nota si actualiza in aplicatia interna informatiile obtinute;
- Vei ajuta la implementarea celor mai bune practici de lucru si consolidarea unei 2 echipe orientata catre rezultate.
Candidatul ideal
Esti descurcaret si iti place sa socializezi pe telefon/chat/mail? Vino in echipa noastra de suport clienti pentru o companie multinationala ce ofera servicii de cumparare, preluare si livrare rapida. Vrei sa crestem impreuna? Devino unul dintre cei 10 colegi noi din echipa noastra numeroasa! Noi nu cerem experienta, noi oferim experienta!
Ce ne dorim de la tine?
- Bune abilitati de comunicare si adaptabilitate;
- Sa fii o persoana empatica si sa iti placa sa ajuti;
- Cunostinte PC pentru a te familiariza usor cu aplicatiile noastre;
- Perseverenta si interes in ceea ce priveste dezvoltarea ta;
- Flexibilitate pentru un program in ture (8 ore/zi sau 6h/zi) in intervalul 08:00-02:00 (pentru turele de weekend se ofera liber in timpul saptamanii; se ofera spor de noapte in intervalul 22:00 -02:00 si se asigura transport pentru turele de seara).
Descrierea jobului
Ce iti oferim?
- Mediu placut de lucru;
- Colaborare de lunga durata si training de start platit;
- Servicii medicale private la Regina Maria;
- Posibilitatea de a imprumuta carti din biblioteca Bookster;
- Posibilitati reale de crestere profesionala si promovare in cadrul companiei;
- Training-uri ocazionale de dezvoltare profesionala;
- Alti 450 de colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si diverse activitati de echipa.
Activam de mai bine de 12 ani in domeniul serviciilor de Business Process Outsourcing, avand 3 sedii in Bucuresti, Ramnicu Valcea si Bacau.
Gestionam proiecte in 7 limbi de circulatie internationala pentru companii de top ce activeaza in diferite industrii (pharma, retail, telecomunicatii, banking, IT, auto, etc.).
Principalul motor al activitatii noastre il reprezinta oamenii - motiv pentru care am investit si vom investi intotdeauna in angajatii nostri prin training-uri, stagii de pregatire si suport continuu din partea team leaderilor si a managementului.
Aici vei gasi o echipa prietenoasa si cu dorinta constanta de progres. Mai mult decat atat, apreciem oamenii valorosi, drept urmare, cei care demonstreaza initiativa si determinare au sanse reale de a fi promovati, majoritatea managerilor nostri pornind de la postul de reprezentant relatii clienti.
Te invitam sa afli mai mullte despre noi aici:
https://www.valoris.ro/
https://www.facebook.com/ValorisCenter.Romania/
https://www.linkedin.com/company/valoris-center/