Job expirat
Proceseaza si finalizeaza comenzile propuse si alocate de sistem cu urmatoarele caracteristici:
comenzi cu produse existente in stoc eMAG;
comenzi cu produse care nu exista in stocul propriu;
comenzi cu livrare la sediu/curier emag/curier extern;
indiferent de modalitatea de plata.
- Verifica stocul eMAG si stocul furnizorilor;
- Plaseaza rezervari si comenzi la furnizorii agreati;
- Emite rezervari si proforme comerciale in aplicatia de comenzi;
- Clarifica cu clientul conditiile de livrare si plata;
- Reediteaza comenzi in cazul modificarilor aparute in procesare;
- Urmareste operarea corecta a comenzilor in functie de modalitatea de plata si livrare si aplica, in toate cazurile, istructiunile si procedurile de lucru cu ce i-au fost communicate;
- Preia apelurile telefonice ale clientilor, clarifica mesajele acestora si actioneaza in consecinta, in conformitate cu procedurile si instructiunile de lucru ce i-au fost aduse la cunostinta;
- Respecta termenul agreat de revenire asupra unei comenzi si mentine agenda de comenzi in grafic;
- Inregistreaza in baza de date comenzile plasate prin apel telefonic sau alte surse disponibile (email, fax);
- Promoveaza oferta si serviciile eMAG., oferind consultanta de specialitate pentru toata gama de produse si solutii comercializate;
- Executa si alte sarcini profesionale legate de activitatea firmei, la solicitarea superiorilor ierarhici.
- Minim 6 luni experinta in domeniul vanzarilor IT – constitue un avantaj;
- Cunostinte tehnice IT nivel mediu;
- Operare PC (MS Office – Word, Excel, Outlook, Browser Internet, MS Windows)
- Buna cunoastere a site-ului si a functionalitatilor lui;
- Utilizarea software de tip ERP;
- Cunostinte medii cu privire la tehnicile de comunicare si vanzare consultativa;
- Limba engleza - nivel mediu.
Pachet salarial competitiv;
- Politica de beneficii atractiva;
- Program de integrare intr-o echipa tanara si dinamica;
- Acces la ultimele tehnologii si echipamente IT;
- Acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera;
Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei sii orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.
eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri deschise în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.
In cei 9 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 300 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie.