03-01-2013 | EXPIRA LA 02-02-2013
Job expirat
Jobul presupune realizarea a 4 activitati principale:
a) elaborare documentatie de accesare a fondurilor structurale pentru societati comerciale: cerere de finantare si plan de afaceri (inclusiv analiza financiara);
b) asistenta in implementarea proiectelor inclusiv procedura de achizitie, raportari catre Autoritatea de Management;
c) gestionarea relatiei cu clientii pe parcursul elaborarii si derularii proiectelor;
d) identificarea de noi oportunitati.
Activitatile mai sus mentionate se vor desfasura pentru perioada de inceput sub indrumarea directa a unui consultant senior.
Pe langa aceste activitati principale vor exista si altele secundare de secretariat.
Candidatul ales va beneficia de pregatire in cadrul companiei.
Pachetul motivational va fi discutat la interviu.
Reprezinta un avantaj in selectie experienta dovedita in lucrul la min 2-3 proiecte sau activarea in cadrul unei companii specializata pe consultanta proiecte structurale
a) Experienta relevanta in domeniul accesarii cu succes a fondurilor structurale destinate societatilor comerciale (POS CCE, POR, POS-DRU).
b) Cunostiinte in realizarea analizei financiare a proiectelor.
c) Capacitatea de a lucra sub presiune, avand in vedere termenele de depunere a documentatiei de accesare a proiectelor.
d) Gandire analitica si capacitate de a gestiona integrat elaboararea unui proiect.
e) Seriozitate, orientarea spre rezultate si dorinta de perfectionare in domeniul consultantei in management.
Vor fi contactati doar primii candidati selectati, uzual pana la 5% din totalul aplicantilor.
Agentie recrutare