Job expirat
Elaborare fise de informare pentru promovarea oportunitatilor de finantare pentru portofoliul de clienti
al Companiei;
✓ Analiza programelor de finantare existente, identificarea oportunitatilor de finantare optime pentru
clientii Companiei, in acord cu nevoile investitionale ale acestora;
✓ Verificarea respectarii cerintelor de eligibilitate al potentialilor clienti in acord cu cerintele programului
de finantare;
✓ Asigurarea suportului necesar managerului de proiect pentru pregatirea documentatiei de proiect
(realizare module din formularul Cererii de finantare/Planului de Afaceri/Studiului de Fezabilitate, alte
documentatii suport solicitate prin programul de finantare, alte activitati administrative);
✓ Mentinerea relatiei cu clientii companiei in vedere obtinerii informatiilor tehnice si administrative
pentru realizarea diferitelor anexe ale documentatiei de finantare;
✓ Mentinerea corespondentei cu diferite institutii finantatoare;
✓ Oferire asistenta si suport de specialitate departamentului de Consultanta al companiei, pe parcursul
implementarii proiectelor finantate din fonduri europene si guvernamentale;
✓ Participare in elaborarea diferitelor rapoarte tehnice de progres, organizare si planificare activitati la
nivelul proiectelor derulate in cadrul companiei;
✓ Planificare si implementare a activitatilor de marketing si promovare ale companiei (elaborare continut
comunicate de promovare a diferitelor programe de finantare pe website-ul companiei, promovare
retele sociale, derulare alte activitati via social media);
✓ Indeplinirea unor sarcini administrative.
Studii superioare finalizate prin diploma Licenta si/sau Masterat (profil economie, management, drept,
alte domenii conexe);
✓ Orice experienta profesionala dovedita in domeniul accesarii si implementarii de proiecte finantate prin
fonduri europene sau guvernamentale constituie un avantaj semnificativ (POSCCE, PODSRU, POC, POR,
Scheme de ajutor de stat, fonduri norvegiene, alte programe de finantare);
✓ Bune cunostinte in operarea pachetului Microsoft Office – Word, Excel, PowerPoint, Outlook si
Internet;
✓ Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;
✓ Abilitati de comunicare, organizare si realizare a sarcinilor in deadline-ul predefinit;
✓ Persoana proactiva si energica, axata pe dezvoltare profesionala si personala continua
Mediu dinamic;
✓ Posibilitati de dezvoltare profesionala si personala de-a lungul activitatii derulate in cadrul firmei
(programe de training anuale, feedback asupra obiectivelor definite prin planul personal si de cariera
etc.);
✓ Stabilitate, contract de munca pe perioada nedeterminata;
✓ Salariu motivant + bonusuri de performanta
OMEGA Trust este o companie specializata in furnizarea serviciilor de audit si consultanta in domeniul tehnologiei informatiei. OMEGA Consulting este specializata in furnizarea de servicii de consultanta in management pentru accesarea granturilor nerambursabile.