Job expirat
- responsabilitati: contabilitatea primara
- inregistrare documentelor primare in contabilitate: banca, casa, deconturi, facturi de achizitie (inregistrari care vor fi verificate de superiorul ierarhic)
- emitere facturi de vanzare
- transmiterea facturilor catre clienti in format electronic;
- urmarirea si raportarea periodica a incasarilor si relansarea catre client a facturilor neincasate
- alte responsabilitati similare.
Experienta: min 3 ani
Studii: medii, liceu economic de preferinta, sau studii superioare
Limba straina: Engleza reprezinta un avantaj
Abilitati de lucru in echipa
Atitudine pozitiva, proactiva.
Compania noastra are mai mult de 10 ani de experiență în furnizarea de servicii de resurse umane integrate și soluții de forță de muncă în industrii, cum ar fi: IT, Telecom, Pharma, BPO, Call Center, Automotive și altele. Noi dezvoltam in mod constant o bază de candidați calificați pentru fiecare poziție deschisă, în scopul de a oferi o rapidă și o soluție de calitate pentru clienții noștri. Am avut ocazia de a construi unele echipe mari de la zero, ajutându-i să aibă succes și productiv.