Job expirat
-Intocmeste şi arhivează documentele contabile (registrul de casa, deconturile de deplasare in lei si in valuta, facturile emise, ordine de plata, extrase de cont, evidenta materialelor consumabile, inventarierea, registrul jurnal general centralizat etc.),
- Analiza, previzionarea si efectuarea platilor curente,
- Urmarirea si inregistrarea recuperarii debitelor de la clientii,
- Atribuţii privind operaţiunile cu numerar (intocmire registru de casa, sold de casa zilnic),
- Atributii privind operatiunile fara numerar (intocmire, completarea biletelor la ordin etc.).
- Cunostinte de operare in Programul CIEL,
- Studii superioare în domeniul economic,
- Cel putin 3 ani experienţă în domeniu corespunzător cu cerinţele acestui post,
- Abilităţi de lucru cu baze de date; cunostintele de Excel, nivel avansat, constituie un avantaj,
-Cunostine contabilitate primara si de gestiune, cunoasterea legislatiei,
- Capacitate de comunicare, de organizare si atentie distributiva,
- Cunoştinţe de limba engleză - avantaj.
COMPANY DESCRIPTION:
HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.