Job expirat
- Intocmeste, contabilizeaza si verifica facturile si avizele emise pentru clientii interni si externi
- Contabilizeaza si verifica facturile primite de la furnizori si debitori diversi
- Inregistreaza incasarile si platile in lei si devize
- Intocmeste si verifica registrul de casa
- Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor
- Inregistreaza intrari de marfa, materii primei, consumabile si materiale auxiliare in baza documentelor primite
- Intocmeste NIR, Note de Transfer, avize, bonuri de consum privind marfa intrata si iesita
- Tine evidenta stocurilor de marfa, materie prima, materiale consumabile si materiale auxiliare;
- Valorifica si inregistreaza in contabilitate inventarele intocmite; participa la efectuarea inventarierii patrimoniului societatii
- Studii superioare economice
- Experienta anterioara intr-o pozitie similara de 1-3 ani
- Cunoasterea pachetului MS Office
Suntem o companie de consultanta in domeniul serviciilor de resurse umane, oferind clientilor nostri un suport de calitate pentru externalizarea anumitor servicii din aceasta arie de activitate. Scopul nostru este de a aduce un plus de valoare si eficienta prin serviciile oferite: selectie si recrutare, training, consultanta organizationala si servicii de administrare de personal si salarizare.