Job expirat
- Raspunde de gestionarea corecta a documentelor primarea si evidentierea clara si corecta a miscarii si inregistrarii acestora in contabilitate
- Participa la inventarierea stocurilor si a valorilor materiale din cadrul depozitului
- Executa, mentine si raspunde de registru de casa
- Verifica executarea facturarii in program
- Verifica notele intrare receptie
- Executa si raspunde de pontaj si evidenta concediilor de odihna in excel
- Ofera suport pentru firma de contabilitate (servicii externalizate) prin pregatirea documentelor, extraselor, descarcarii de gestiune, etc.
- Realizeaza rapoarte contabile interne catre conducere
- Mentine activitatea de secretariat prin preluarea apelurilor telefonice, corespondenta, email, faxuri, gestiune contracte cu furnizorii de servicii, scanari, relatia cu firmele de curierat, etc
- Realizeaza diverse statistici, analize, grafice pe baza documentelor primare
- Urmareste documentele/corespondenta, incasarile, platile, evidenta soldurilor clienti/furnizori
- Efectueaza ordine de plata
- Scanarea si arhivarea electronica a tuturor documentelor intrate sau iesite din firma
- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- Intocmirea si verificarea altor documente fiscale ( chitante , avize , etc..)
- Incasarea banilor de la clientii
- Efectuarea platilor din casierie.
- studii medii sau superioare;
- experienta in domeniu;
- cunostinte de contabilitate primara;
- cunostinte bune MS office
- cunostinte de utilizare a unui program informatic de gestiune
- abilitati de planificare si organizare
- cunoasterea aparaturii de birou
- persoana FOARTE ORGANIZATA si TIPICARA
- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor
- Placere si abilitate de a invata lucruri noi.
Va rugam sa transmiteti CV-urile pe adresa elena.gorea@abchumancapital.ro.
Multumim.
Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.
Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.
Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!