14-12-2017 | EXPIRA LA 13-01-2018
Job expirat
Firma angajatoare are ca obiect de activitate inchirierea si administrarea unei cladiri de birouri din zona de nord a Bucurestiului.
Responsabiliati:
Realizeaza contabilitatea primara: factureaza, urmareste platile, depune declaratii anuale ANAF pt impozit cladiri si autoturisme,
Suport in administare personal, transmite toate actualizarile necesare catre firma de contabilitate pentru a fi prelucrate (realizeaza CIM, acte aditionale la contracte, incetari CIM, realizeaza pontaje si verifica statul de plata etc.)
Tine legatura cu firma de contabilitate si pregateste actele necesare;
Pastreaza relatia cu clientii/chiriasii cladirii si cu furnizorii de servicii;
Raspunde la solicitarile chiriasilor, modifica contractele si actele aditionale cu acestia etc.;
Tine legatura cu agentiile imobiliare pentru inchirierea spatiilor libere din cadrul cladirii de birouri administrate si a apartamentului.
Studii superioare, preferabil in domeniul contabil;
Experienta pe o pozitie similara;
Cunostinte MS Office;
Engleza la nivel mediu;
Abilitati de relationare si comunicare;
Persoana organizata si orientata catre client.
Salariul motivant (negociabil intre 2500-3500 lei);
Contract de munca full time (program L-V, 9-17.00);
Masa de pranz asigurata de angajator;
Locatie fixa: cladire de birouri, sector 1, zona Baneasa, Bucuresti.
Detalii: www.QLT.ro
cariera@QLT.ro
Identificam, selectionam si recomandam candidati talentati prin care companiile se pot dezvolta.
Oamenii fac diferenta, iar succesul unei companii este garantat doar de calitatea oamenilor integrati in companie.