Job expirat
Opereaza intrari / iesiri: cheltuieli (facturi, bonuri), facturi furnizori interni, facturi clienti;
Verifica facturile primite de la furnizorii interni si facturile emise catre clientii interni operate in programul de gestiune de fiecare agent;
Inregistreaza si verifica operatiunile in registru de casa: chitante, deconturi, etc si verifica lunar registrele de casa din cadrul firmei;
Monitorizeaza documentele privind personalul societatii si tine permanent evidenta personalului, a zilelor de concediu a salariatilor;
Incadreaza corect documentele financiar-contabile pe venituri si cheltuieli;
Cunostinte contabilitate (minim nivel mediu);
Cunosterea procedurilor contabile / financiare;
Experienta intr-un post full-time similar minim 2 ani -OBLIGATORIE;
Cunostinte avansate operare PC (Word, Excel) si operare rapida;
Studii superioare de specialitate
Persoana ordonata, organizata, responsabila si cu foarte mare atentie la detalii;
Capacitate de sinteza, meticulozitate si acuratete, corectitudine;
COMPANY DESCRIPTION:
HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.