Job expirat
- Verificarea si controlul permanent asupra circuitului de disponibilitati-trezorerie al companiei;
- Verificarea si avizarea documentelor contabile (registre de casa, deconturi de cheltuieli, facturi, s.a.);
- Evidenta scriptica a gestiunii;
- Coordonarea si verificarea asupra inregistrarii contabile a documentelor;
- Verificarea soldurilor contabile si inchiderea balantei contabile lunare;
- Evidenta si controlul asupra datoriilor si creantelor companiei;
- Calcul salarial.
- Experienta de minim 4 ani in domeniul de contabilitate
- Studii economice superioare.
- Cunostinte avansate de contabilitate financiara si de gestiune;
- Cunoasterea avansata a legislatiei financiar-contabile si a codului muncii;
- Cunoastere limba engleza : nivel avansat;
- Cunoasterea avansata operare computer, microsoft office;
- Cunostinte operare softuri contabile;
- Rezistenta la stres;
- Initiativa si receptivitate la solicitarile profesionale;
- Capacitatea de a respecta deadline-uri;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Abilitati de coordonare, planificare si organizare.
CreditAmanet este o institutie financiara infiintata in luna Septembrie a anului 2008.In numai 4 ani compania a concretizat peste 30 agentii, pana la sfarsitul anului 2012 continuandu-si dezvoltarea numarului de locatii.
CreditAmanet ofera ca servicii operatiuni de creditare tip amanet,cumparare aur si argint precum si operatiuni de schimb valutar.
Sub brandul CreditAmanet functioneaza doua societati: DIGITAL SALE SRL- amanet si EUROCREDIT EXCHANGE SRL - schimb valutar, ambele activitati fiind acreditate de Banca Nationala a Romaniei.