Job expirat
- Organizarea si auditul procedurilor de control intern, monitorizarea riscurilor operationale;
- Implementarea si planificarea Cash Flow-ului;
- Analiza contului de profit si pierdere pe grupe de produse si centre de cost;
- Organizarea departamentului Contabil si a fluxului informational corespunzator;
- Inregistrarea in contabilitate a tuturor documentelor, intocmirea balantei , calcul impozit pe profit
- Intocmirea tuturor declaratiilor fiscale solicitate de catre Codul Fiscal;
- Acordarea de consultanta referitoare la orice alte aspecte contabile;
- Informarea si inregistrarea la timp a tuturor declaratiilor si a tuturor documentelor solicitate de catre legislatia in vigoare, inclusiv a bilantului
-Studii superioare finalizate in domeniul economic;
- Experienta pe un post similar de minim 3 ani;
- Experienta intr-o companie de outsourcing constituie avantaj;
- Cunostinte de limba engleza la nivel conversational;
- Cunostinte avansate de operare PC: pachetul MS Office;
- Experienta in lucrul cu soft-ul BC MANAGER constituie avantaj;
- Experienta in efectuarea calcului salarial
Suntem o companie de consultanta in domeniul serviciilor de resurse umane, oferind clientilor nostri un suport de calitate pentru externalizarea anumitor servicii din aceasta arie de activitate. Scopul nostru este de a aduce un plus de valoare si eficienta prin serviciile oferite: selectie si recrutare, training, consultanta organizationala si servicii de administrare de personal si salarizare.