Job expirat
• Studii superioare cu specializare in domeniul financiar contabil;
• Experienta de minim 2 ani pe un post similar – experienta intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj;
• Bune cunostinte utilizare PC, viteza la inregistrarea documentelor;
• Cunostinte de limba engleza - constituie avantaj;
• Bune cunostinte de legislatie contabila si fiscala;
• Persoana ordonata, comunicativa, obisnuita cu lucrul in echipa, atenta la detalii, rezistenta la stres;
Responsabilitati:
• Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, pe baza documentelor primite de la clienti
• Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile;
• Verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora;
• Verifica si/sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare;
• Asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a registrelor contabile, conform cu legislatia in vigoare;
• Verifica si/sau stabileste impozitele de plata, verifica/intocmeste declaratiile fiscale obligatorii si raspunde de inregistrarea acestora;
• Intocmeste declaratii TVA, Intrastat, mediu, impozit, bilanturi
• Tine evidenta mijloacelor fixe
• Organizeaza operatiile cu caracter financiar contabil necesare inchiderii exercitiului financiar si verifica documentele de inventariere anuala a patrimoniului;
• Elaboreaza situatiile financiare lunare si semestriale ale clientilor;
• Verifica modul in care se realizeaza reconcilierea evidentei AFP din fisa platitorului cu datele din contabilitate;
• Intocmeste raportari speciale pentru clienti;
• Mentine legatura cu clientii repartizati.
pentru salarizare
• Colecteaza si verifica pontajele si intocmeste statele de avans si lichidare
• Tine evidenta concediilor de odihna si calculeaza drepturile aferente acestora
• Primeste certificatele medicale si efectueaza calculul acestora
• Opereaza in programul de salarii modificarile de salariu
• Intocmeste statele de lichidare si raspunde de intocmirea corecta a acestora
• Intocmeste declaratiile lunare privind obligatiile la bugetul de stat si BASS
• Completeaza si elibereaza adeverinte pentru salariati
• Gestioneaza dosare de personal ale salariatilor avand grija ca acestea sa fie complete (acte de stare civila, studii, fisa postului, CV, etc.)
• Intocmeste contractele de munca ale noilor salariati si introduce noii salariati in program
• Intocmeste actele aditionale legate de modificari aduse contractelor de munca
• Opereaza in registrul electronic si transmite informatiile catre ITM
Pachet salarial in functie de performanta.
Salariu motivant, corespunzator pregatirii si experientei, cu posibilitati de crestere.
Traininguri profesionale
Posibilitati de avansare in cariera si de acumulare de experienta profesionala solida si variata. Pregatire profesionala permanenta, intern si externalizat.
Tichete de masa.
Team building.
contabilitate