06-12-2013 | EXPIRA LA 08-12-2013
Job expirat
Coordonare si realizare activitati administrative si office management;
Realizare traduceri, redactare texte spaniola si engleza;
Relationare cu echipa de la nivel national si international;
Coordonare relatii bancare, identificare si negociere servicii bancare conform solicitarilor companiei;
Gestionare operatiuni de baza contabilitate si resurse umane;
Gestionarea relatiei cu furnizorii, plata facturilor de utilitati, lansarea comenzilor si aprovizionarea adecvata in functie de necesitati;
- Organizarea de documente si arhivare;
Organizare protocol, asistenta oferita diverselor servicii.
Vrei sa faci parte din echipa noastra?
La Metodo suntem dedicati oamenilor! Prin tot ceea ce facem sprijinim oamenii in demersurile si planurile lor de dezvoltare personala si profesionala prin formare inovatoare si personalizata, acces simplu la oportunitati de finantare si servicii de consultanta care raspund intotdeauna asteptarilor lor.
Pentru filiala noastra din Bucuresti cautam un coordonator/asistent administrativ cu studii in domenii economice sau conexe. Este important sa inteleaga procesele de baza la nivel financiar, sistemul bancar si demersurile contabile de baza. Este esential un bun nivel de cunoastere al limbilor spaniola si engleza care sa-i permita traducerea, redactarea de texte si interpretariatul.
Rolul sau include asigurarea functionarii cat mai eficiente a operatiunilor zilnice, facilitarea legaturii cu furnizorii sau partenerii companiei precum si operatiuni contabile si de management HR de baza. Credem ca este la fel de important sa fie bine organizat, flexibil, un bun negociator si teamplayer.
Oferta salariala competitiva si posibilitati de dezvoltare profesionala;
Oportunitatea de a lucra intr-un mediu international si de a contribui la crearea unui nou concept de formare si consultanta in Romania;
Mediu de lucru flexibil cu o puternica componenta interculturala.