Job expirat
- Planifica, organizeaza , coordoneaza si evalueaza activitatile din centru , intr-un mod profitabil, asigurand satisfactia clientilor
- Dezvolta si promoveaza serviciile si produsele oferite de centru
- Mentine standardele operationale la cel mai inalt nivel
- Coopereaza cu departamentul marketing pentru cresterea vanzarilor
- Coordoneaza, supervizeaza si evalueaza angajatii
- Reprezinta centrul in relatiile protocolare cu furnizorii
- studii superioare
- experienta in spa-uri/centre medicale/hoteluri/centre infrumusetare : minim 4 ani.
- experienta in coordonarea personalului
- abilitati:
- excelente abilitati de comunicare scrisa si verbala si administrative ,
- auto organizare, planificare si negociere,
- poate lua decizii rapide , eficiente si responsabile,
- capabila sa efectueze mai multe sarcini simultan,
- capabila sa inspire incredere si respect in clienti, angajati si furnizori;
- abilitati in rezolvarea conflictelor,
- cunostinte de baza casierie/gestiune/contabilitate
- foarte bune cunostinte de lucru cu calculatorul MS OFFICE, Ciel
- cunostinte limbi straine ( min. 1) – engleza obligatoriu, scris si vorbit
- caracteristici: pozitiva, dinamica, activa, responsabila, ordonata, cu o prezentare personala ingrijita, capabila sa mentina contact vizual permanent cu un interlocutor si sa zambeasca cu usurinta, rezistenta la stres. Dornica a se dezvolta profesional , de a invata si de a-si imbunatati cunostintele in mod constant
Servicii in domeniul ingrijirii corporale,Distributie aparatura si cosmetice profesionale , Cursuri