Job expirat
Principalele responsabilitati:
• Furnizeaza clientilor servicii prompte si eficiente, folosind resursele adecvate si asigurandu-se ca standardele de calitate impuse sunt respectate;
• Se asigura ca toate beneficiile necesare sunt acordate clientilor in cel mai scurt timp, la cel mai bun pret si in conformitate cu procedurile si instructiunile in vigoare;
• Gestioneaza toate apelurile telefonice si corespondenta intr-o maniera prompta si agreabila, conform standardelor companiei;
• Mentine clientii informati in permanenta si in mod corect si depune eforturi pentru a raspunde asteptarilor acestora si a le depasi;
• Se asigura ca toate dosarele de asistenta contin costuri detaliate si corecte;
• Respecta, impreuna cu ceilalti membri ai echipei, sistemul de calitate si toate procedurile si instructiunile prezentate;
• Se implica activ in atingerea 100% a tuturor indicilor de performanta impusi departamentului;
• Mentine o conduita profesionala constanta, este punctual, ingrijit si respecta procedurile de siguranta si medicina muncii;
• Isi imbunatateste permanent abilitatile si acumuleaza cunostintele necesare pentru a-si putea indeplini in mod eficient sarcinile zilnice.
Abilitati necesare:
• Un standard ridicat de cultura generala;
• Bune aptitudini de comunicare;
• Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat – scris si conversational; cunoasterea limbii franceze si/sau a unei alte limbi de circulatie internationala este un avantaj considerabil;
• Disponibilitate pentru lucrul in ture;
• Disponibilitate pentru a lucra in in timpul noptii, in weekend sau de sarbatorile legale (in ture);
• Experienta de lucru intr-o companie de servicii clienti cu standarde ridicate de calitate;
• Usurinta in utilizarea computerului si a internetului;
• Conduita ireprosabila in conversatiile telefonice;
• Bune abilitati de redactare si tehnoredactare.
Candidatul ideal este:
• Capabil sa comunice clar si concis;
• Flexibil;
• Atent;
• Responsabil;
• Diplomat;
• Calm;
• Capabil sa lucreze in conditii de stres.
• Salariu lunar- 400-500 euro net;
• Tichete de masa;
• Telefon mobil.
Rumanian International Assistance Services este prima companie din Romania specializata in asistenta rutiera, medicala si de calatorie.
Ne-am inceput activitatea in 1989, oferind aceste servicii cetatenilor straini asigurati in tarile de provenienta.
Astazi suntem partenerul preferat in Romania pentru majoritatea furnizorilor de asistenta internationala, cat si pentru numerosi producatori auto si dealeri.
Ne desfasuram activitatea de call center 24/7 in Bucuresti si ne bazam pe o retea semnificativa si diversificata de furnizori ce intrunesc standardele noastre de calitate si acopera 100% Romania.