Job expirat
-monitorizeaza si evalueaza activitatea agentilor din call center
-ia toate masurirle necesare astfel incat obiectivele calitative si cantitative sa fie atinse
-urmareste aplicarea procedurilor de lucru
-participa la implementarea si dezvoltarea strategiilor de lucru din call center
-ghideaza agentii din call center si ofera suport atunci cand este necesar
-intocmeste rapoartele periodice.
-studii superioare finalizate
-experienta in coordonarea unui call center de minim 3 ani
-foarte bune cunostinte de operare MS-Office
-foarte bune abilitati de comunicare (verbala si in scris) si de interrelationare personala
-bune abilitati de organizare si de coordonare
-bune abilitati de analiza si sinteza, persoana atenta la detalii
-proactivitate, rezistenta la stress.
Companie din Romania cu activitate exclusiva pe Internet, care dezvolta servicii de calitate, avand in portofoliu o gama larga de aplicatii web, ce ocupa pozitii de top in Internet .
Misiunea noastra este sa implementam cele mai profesioniste servicii online in Romania, oferindu-le utilizatorilor si clientilor interni/externi toate conditiile pentru a beneficia la maximum de avantajele Internetului.