Job expirat
Descrierea jobului:
- raspunde de inregistrarile de contabilitate primara si de verificarea financiara a contractelor societatii;
- intocmeste rapoarte periodice referitoare al activitatea firmei: evidenta actualizata a cheltuielilor generale ale firmei, evidenta incasarilor;
- raspunde de relatia societatii cu bancile;
- managementul documentelor companiei (sortarea si expedierea corespondentei, arhivarea documentelor companiei, managementul contractelor incheiate de companie, sortare, arhivarea si evidenta lor, securizarea informatiilor cu caracter confidential);
- coordonarea relatiei cu furnizorii companiei;
- evidenta obiectelor de inventar şi a mijloacelor fixe la nivelul intregii companii;
- colectare date si organizarea lor de la departamentul tehnic si vanzari;
- coordonarea activitatii de evidenta a personalului (ordinele de deplasare, certificatele medicale, cererile de concediu , arhivare);
Candidatul ideal:
Capacitate de analiza si prioritazare, atent la detalii, experienta in contabilitate primara, abilitate de a gasi solutii de ordonare si sintetizare informatii financiare, calm, echilibrat si capabil sa faca fata stresului;
Responsabil si capabil de a se coordona cu directorul general, confidentialitate.
Asteptam cu interes CV-uri la adresa de e-mail: contact@bursahr.ro
Trimite-ne CV-ul tau la adresa de e-mail: contact@bursahr.ro si te vom contacta pentru a stabili un interviu.