Job expirat
•va superviza întreaga activitate a departamentului, din punct de vedere tehnic:
◦va revizui lucrările echipei,
◦va acorda suport acesteia în relaţia cu clienţii în situaţii excepţionale, atipice,
◦va face instruirea on – the – job,
◦va susţine traininguri,
◦va pastra relaţia cu autorităţile în domeniu,
◦va acorda consultanţă în salarizare şi administrare de personal angajatorului;
◦va efectua servicii de salarizare şi administrare de personal pentru un anumit nr de clienţi;
◦va îndeplini atribuţiuni de management delegate de partener.
Experienţă în:
•coordonare de minim 2 ani;
•salarizare şi administrare de personal de minim 4 ani;
•firmă de outsourcing sau consultanţă;
•implementarea managementului prin obiective;
•coordonarea unei echipe de minim 3 persoane;
•procesul de evaluare a performanţelor angajaţilor;
•fluenţă în vorbirea limbii engleze (necesară în gestionarea relaţiei cu clienţii companiei).
Studii:
•studii superioare (de preferat economice);
•curs de inspector se resurse umane;
•curs de inspector salarizare;
•curs de management (organizational, general);
•master în resurse umane.
Candidatul ideal trebuie sa aibă următorul profil psihologic:
•abilităţi de management;
•abilităţi de a dezvolta şi a consolida relaţii de colaborare cu clienţii interni şi externi ai companiei;
•persoană discretă, cu bun simţ şi de încredere, deschisă la nou şi la schimbare;
•cu abilităţi şi aptitudini de adaptare la un mediu organizaţional foarte procedurat;
•capabil să realizeze schimbări la nivel mental şi profesional;
•capabil să ducă sarcinile la bun sfârşit;
•cu gândire şi reale abilităţi antreprenoriale.
- la finalul procesului de recrutare se va trasnmite o oferta scrisa ca urmare a discutiilor/negocierilor din cadrul intalnirilor dintre candidati si angajator.