Job expirat
- coordoneaza si organizeaza stocul / necesarul de utilaje, accesorii, detergenti si solutii utilizate in procesul de curatenie
- preia solicitari, intocmeste oferte, stabileste intalniri, redacteaza diverse documente sau situatii cerute de conducere
- supervizeaza activitatea echipelor de curatenie, stabileste planul de lucru in concordanta cu solicitarile beneficiarilor
- interactioneaza cu clientii si mentine
- diverse alte activitati ce tin de activitatea societatii ( arhivare documente, corespondenta clienti, etc)
- ofera suport celorlalte departamente alte societatii
- persoana responsabila, corecta, cu spirit de echipa si abilitati de conducere
- persoana comunicativa care doreste sa se implice activ in societate
- persoana atenta la detalii si capabila sa ia decizii in interesul societatii
- disponibilitate pentru program full-time
- cunostinte operare PC - MS Office
- permisul auto reprezinta un avantaj
- 2000 lei - 3000 lei
- tichete de masa, bonusuri de performanta
- instruire gratuita
- contract de munca perioada nedeterminata
- mediu de lucru placut
Companie cu capital privat, infiintata in 2007, in plina expansiune, specializata in servicii de curatenie si intretinere pentru spatii industriale si civile.